{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kondensator eller batteri
  • #1   25. mar 2010 kondensator...

den er lavet til at aflade hurtigt hvorimod et batteri er lidt langsommere i det...

• #2   25. mar 2010 okay mange tak var lige det jeg havde brug for at vide.

• #3   26. mar 2010 du kan også få et batteri med indbygget 10F kondensator...

men hvor godt det virker ved jeg dog ik.. der skal du nok forhøre dig hos nogle af experterne herinde..

http://www.jariauto.dk/shop/kondensator-10f-i-21106p.html

• #4   26. mar 2010 Kong Gulerod .

Det er nok bare en kondensator der ligner et batteri.

Idén er dog også ganske ubrugelig (til dels) fordi en kondensator skal side så tæt på forstærkeren som muligt og ikke ude ved batteriet.

Jeg tror ikke man kan erstatte sit batteri med dette, så det er nok bare en kondensator måske med et batteri til at bruge i stedet for en kondensator.
    Men igen, der står faktisk bare kondensator, men der findes efterhånden så maget salgs gemik at det kan være svært at sortere snot fra skæg, men her tror jeg nu mest på der blot er tale om snot :o)

• #5   26. mar 2010 oki... men sådan et batteri eler kondensator ting der skal da ik monteres i motorrummet? det skal da om bagi bilen??

• #6   26. mar 2010 Hvis man skal bruge det som stand alone enhed er den faktisk super i og med man får brug for noget af en lyt til at opveje det lille batteri som den indeholder, men til at køre med paralelt over sit bilbatteri det er en meget skidt idé. da det dårligste batteri altid vil trække det bedste ned og gør man endelig dette skal de 2 batterier helst være 100% ens og født samtidig osv. og ingen køre rundt med bilbatterier i den lille kaliber der.

Det har noget at gøre med indre modstand i et batteri, så man skal nok kun bruge det den capabatt til et standalone system uden forbindelse til andet batteri.

• #7   26. mar 2010 Ja precis, den skal om bag i bilen, men igen, det er stadg en rigtig dårlig løsning da du sådan set paralel kobler det ind over dit bilbatteri og det trække rdit bil batteri ned.

• #8   26. mar 2010 oki... jeg lærer hele tiden..

• #9   26. mar 2010 Ja,..

Men jeg synes faktisk det var en fed løsning til hvis man nu har en omskifter, sådan at man kun bruger af dette batteri frem for bilbatteriet.

Mange har jo sådan et ekstra batteri omme bagi plus kondensatoren og her kan man nok spare lidt plads med denne løsning, så egentlig smart nok, så længe det dog blot bruges som en indkoblings løsning til når man holder på gaden og skal spille street smart uden at blive til grin når man skal starte bilen igen :o)

Kommentér på:
kondensator eller batteri

Annonce