{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 67

Hvilket materialer til lidt rustudbe {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg står og skal lave lidt rustarbejde. Det er heldigvis ikke så meget der er tale om - kun et par pletter ved dørene.

Hvilken slags: spraymaling, grunder, spartelmasse, rustfjerner, sandpapir og redskaber skal jeg ha og hvor skal jeg købe dem?
Mekonomen? T-fjansen? Bileksperten?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket materialer til lidt rustudbe
  • #1   29. apr 2010 hvor slemt er det?
    den korrekte måde at lave rust på er enten sandblæsning så du når helt i bund med det, ellers er det ny plade i.
    sliber du det bare ned og spartler osv. går der ikke mange uger inden det er tilbage igen

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2009

#2   29. apr 2010 Det er kun lidt overfalde rust. Fik af vide at det ikke krævede det helt store arbejde og vælger derfor at gøre det selv. (Mit budget er heller ikke til andet)

Nu skal jeg blot finde ud af hvilket materialer der er bedst til det, uden professionelle redskaber / arbejde.

• #3   29. apr 2010 lidt overflade rust kan også sagtens gå dybt ind i metallet. du skal have sleben det ned indtil det er helt blank. når du begynder at slibe i det vil det blive sort, der stopper mange mennesker med at slibe ford de tror det er fint, men det er det ikke, det skal slibes indtil det ligner ny plade. hvis der så er noget plade tilbage så skal det bare spartles op, nok helst med noget tin spartel, så skal det grundes og males med rigtig 2 komponent lak. ikke noget på spraydåse

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2009

#4   29. apr 2010 Ja det forstår / ved jeg godt.

Jeg ønsker blot at vide hvilket materialer jeg skal investere i, for at få det bedste resultat.

På forhånd tak.

Kommentér på:
Hvilket materialer til lidt rustudbe

Annonce