{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledningsnet i VW Vento
  • #1   1. maj 2010 DIFFINERE DET !!!

• #2   1. maj 2010 DEFINER!

• #3   1. maj 2010 håber i er klar til at læse nu.

blinker man til venster, bliver højre blink bag, og baglyset, og det er lavet sådan, at lygterne i bagklappen er væk, og ledninger er klippet.
    når man træder på bremsen, lyser bagge baglygter kort, og så slukker den ene og går ned til normalt baglys, og lys i elrudekontakternes lys slukker.
    elrude kontakten i føredøren virker ikke, undtagen når man vil gøre passager vinduet op, og passager vinduekontakten virker både op og ned.
    kontakten til de bagerste elruder virker kun op, og det er unanset om man prøver kontakten foran eller bag ved i døren.
    og så hænger der en masse løse stik under sikringsboksen.

håber det var godt nok beskrevet smiley

• #4   1. maj 2010 og automatchokeren virker heller ikke, dog har jeg ikke undersøgt det nærmer

• #5   2. maj 2010 Det er godt nok en gyser, Det er næsten det værste der kan ske, hvis en amatør laver om på ledningsnet i en bil. Jeg tror der er tale om mere end en fejl. Jeg tror at du først skal se om der er en stelfejl ved baglygter.(bemæek jeg er selv amatør og følger slavisk org. kabelføring). Mvh.Gert

• #6   2. maj 2010 det er nemlig en gyser, men overvejer og skifte ledningsnettet, men har ingen ide om hvor stor en opgave det er

Kommentér på:
ledningsnet i VW Vento

Annonce