{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.740 visninger | Oprettet:

Service, garanti og udvidet garanti!? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens.

Sidder her med min Seat, den skal til første service og sidder med en del priser, som går alt fra 700 til 3000 kr. Jeg har jo læst mig frem til at det der med fabriksgarantien falder sammen hvis man ikke bruger, i mit tilfælde, Seats værksteder, blev ændret for et stykke tid siden. Men ved også at der findes noget som hedder "Udvidet motorgaranti", altså at der er forsat er garanti på motoren efter fabriksgarantien løber ud, hvis man overholder service. Seat har fortalt mig at den "Udvidet motorgaranti" bortfalder hvis jeg ikke bruges Seat egne værksteder. Nu har jeg aldrig haft den store tiltro til hvad værksteder fortæller mig, så hvis siger i til det, kan det virkelig være rigtigt at den bortfalder hvis jeg ikke bruger deres værksteder?

Grunden til jeg spørger, at der er stor forskel på deres prisleje, og har fået en god pris på et sted, som ikke er Seat, jeg og mange jeg kender har brugt og bruger, og vi er super glade for deres service, så vil helst bruge dem.

Takker på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service, garanti og udvidet garanti!?
  • #1   16. sep 2010 kontakt FDM de giver dig det rigtige svar smiley

• #2   16. sep 2010 det dækker ikke

servicen skal laves af en af seat danmarks forhandlere hvis de skal dække evt fejl

• #3   16. sep 2010 Og stedet jeg har fået god pris, siger at både fabriksgarantien og den udvidet motorgaranti vil jeg beholde hvis jeg bruger dem, glemte lige at tilføje det. Men igen, har brug for en mening som ikke er en som er ude på at komme i mine lommer. smiley

• #4   16. sep 2010 Rubberduck *: Det var faktisk en rigtig god ide.

• #5   16. sep 2010 Jeg ved ikke med den udvidede garanti, det er vel noget du betaler for igennem deres service ordning? Men den anmindelige garanti som der reklameres med, gælder uanset hvor du får lavet bilen, så længe de overholder service forskrifterne, og det gør alle værksteder der er med i en eller anden kæde, f.eks. automester, mekonomen auto teknik osv.

• #6   16. sep 2010 De 2 års garanti, vil du altid have, bare bilen bliver serviceret. Hvis jeg var dig, ville jeg bruge seat værksted i 3-5 år. For netop at have den ekstra garanti. Jeg har set mange gange, at folk ikke får dækket noget, selv en dag efter garantien er udløbet, fordi de har været ved automester. Og vi har også hjulpet mange, med hvor der bliver dækket 100% af reservedelene.

• #7   16. sep 2010 Jannik C: Ja det er det sikkert nok den ordning de har.
    Nicolai H: Tager rådet til mig og siger tak.

• #8   16. sep 2010 Husk at din rustkontrol KUN kan udføres af Seat selv. Du kan få garanti, hvis du opfylder deres krav (altså får lavet service hos Seat i dette tilfælde). Reklamationsretten, dog, gælder 2 år. Den skal de yde ligemeget hvad.

Kommentér på:
Service, garanti og udvidet garanti!?

Annonce