{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.837 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Peugeot 206 1,6 xs fra 1999.
Problemet er når det har været koldt, eller den har stået ude i regnen, går den meget ujævnt i omdrejningerne, og det næsten ikke til at køre bilen. men når først bilen er blevet varm, er der ingen problemer, Hvad kan dette skyldes?

Et andet problem er at den til tider ryger ned og kun køre på 3 cylindre, dette sker kun når bilen har været nede og holde stille, og jeg så starter i første gear, men får den tilstrækkelig nok med omdrejninger, når den over et punkt, og så kommer den sidste cylinder med igen, hvad kan dette probelm skyldet?

Håber Der er nogle derude derude der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 problemer
  • #1   12. okt 2010 Den med omdrejningerne kan skyldes en lille tomgangsføler som sidder på toppen af motorblokken.den kan du hente hos en hugger til ingen penge.Har selv lige hentet en,men det andet kender jeg ikke noget til.Hilsen Justin

  • #2   12. okt 2010 lyder meget som tænding der er fugt i eller dårlige tændrør

  • #3   12. okt 2010 har prøvet at skifte tændrør ude det hjalp.

  • #4   10. nov 2010 Hej Jonas O..

    Jeg kan se du har nøjagtig det samme problem med din Peugeot 206 som jeg har med min.. Og vil give dig ret, det er overhovedet ikke til at køre med..
    Ville høre om du måske havde fundet fejlen, og måske kunne hjælpe mig lidt.. Har prøvet alt muligt og har spurgt forskellige personer..
    Jeg har udskiftet min tændingskasette med en helt ny, og har skiftet tændrørene ud til NGK tændrør, og har skfitet min temp. føler og lidt lidt hjælper det..

    Håber du kan Hjælpe Jonas..

    Venlig hilsen

    Michael Jansen


  • #5   10. nov 2010 d

  • #6   16. nov 2010 hey michael J
    og Jonas O har samme problem som jer og har fundet ud af hvad det er
    når en tændningsrør får lidt fugt eller vand så er den kold og har sværdt med at får den gnist den producer ,, så kan sige at der er gået en toppakning i jeres bil.. i kan tag jeres tændrør af og se på spissen om der er forandring på dem det var der på min mvh tomas



  • #7   17. nov 2010 Så det vil sige at du har skiftet din toppakning i din peugeot 206 også kørte den perfekt når den var kold

  • #8   18. nov 2010 lige præcis

  • #9   30. dec 2010 hvor sidder tædningsrørne på en 206'er??

    er de til at komme i nærheden af uden lift ?? eller skal man ind under for at se på dem..


Kommentér på:
Peugeot 206 problemer

Annonce