850 visninger
|
Oprettet:
xenon på zafira B {{forumTopicSubject}}
Nogen der ved hvordan man får xenon på en zafira B?? jeg har et sæt, men kan ikke få pærene til at sidde fast i lygten, kan man købe nogle klemmer til at sætte dem fast med??
På forhånd tak..
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=743252
Lad nu være med det... din bil er jo ikke i stand til at håndterer det hvilket i værste fald koster en modkørende herredømmet over sin bil fordi du ikke kan finde ud af at overholde loven og derfor sætter andre i fare.
Haters gonna hate
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.882
Er rørende enig med dig. Drop det eftermonterede pis.
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.181
Men det kræver at du køber nye lygter , lygtespul og automatisk højdejustering <i>(f.eks. ved Opel)</i>.
dec 2006
Følger: 78 Følgere: 78 Biler: 3 Emner: 21 Svar: 67
jan 2004
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 100
Holgato: Nu er det jo muligt at montere det, uden at man skal blænde alle andre billister :-), jeg syntes selv det er pisse irriterende når man bliver blændet af det, men nu ville jeg ikke høre din mening om det..
aug 2009
Men nu kan jeg jo se hans bil er med parabol lygter og netop som jeg pointerede så ser jeg ikke problemet i xenon når det befinder sig bag korrekt indstillet DE linser
Han fremlægger hasn sag om at han er ved at monterer det på sin bil og vi kan jo tydeligt se på hans Zafira at det er ret nogo og derfor træder jeg brat frem og siger hell no!
Havde han derimod snakkes om at anskaffe sig nogle lygter til formålet så havde jeg være behjælpelig med at finde steder han kunne få nogle med DE linse for ligesom jeg er total imod det andet så er jeg hellere end gerne behjælpelig med at løse et fair problem
dec 2006
Følger: 78 Følgere: 78 Biler: 3 Emner: 21 Svar: 67
jan 2004
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 100
aug 2009
Claus: I parabol lygter? Der får du det sgu aldrig hen hvor du ikke blænder andre!
... eller jo... men så skal du satme lave en hidsig bad boy front!
Nu glem det i parabol lygter. det får du ikke andet ud af end at modkørende blinker af dig - og skulle du møde mig så lægger jeg mig gerne bag dig og lyser din kabine op for dig
aug 2009
Hvis det er så få fat i en Opel forhandler i Flensborg og så kan du da spare en smule ad den vej
mar 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 6
Orginalt er bare fedest, har AFL-lygter, bi-xenon forlygter med kurvebelysning - og det spiller bare max, er så fedt at køre med.
xenon på zafira B