{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xenon på zafira B
  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #1   14. nov 2010 Jamen du kan jo vælge at kaste det langt væk ned i undergrunden eller forberede dig på særbehandling af 1. grad!

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=743252

Lad nu være med det... din bil er jo ikke i stand til at håndterer det hvilket i værste fald koster en modkørende herredømmet over sin bil fordi du ikke kan finde ud af at overholde loven og derfor sætter andre i fare.

Haters gonna hate smiley

• #2   14. nov 2010 Holgato...

Er rørende enig med dig. Drop det eftermonterede pis.

• #3   14. nov 2010 Du kan skam få xenon til både Zafira A og B.

Men det kræver at du køber nye lygter , lygtespul og automatisk højdejustering <i>(f.eks. ved Opel)</i>.

• #4   14. nov 2010 - Holgato - Har læs noget af dit indlæg.. men jeg er selv en af dem der køre med det og har brugt mange penge på at sætte xenon på min bil og jeg syntes som mange andre det ser godt ud.. men er da enig med dig i af det skal være i en linse lygte og være indstilt korrekt. men lige frem og fra bede folk fra at sætte det på er måske lige i overkanten.. for sys du da ikke selv det ser godt ud til gejlet biler ??

• #5   14. nov 2010 Onkel Per: har jeg undersøgt, men så meget vil jeg sku ikke ofre for at få det på.

Holgato: Nu er det jo muligt at montere det, uden at man skal blænde alle andre billister :-), jeg syntes selv det er pisse irriterende når man bliver blændet af det, men nu ville jeg ikke høre din mening om det..

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#6   14. nov 2010 Casper jeg er helt enig med dig at det ser satme godt ud smiley

Men nu kan jeg jo se hans bil er med parabol lygter og netop som jeg pointerede så ser jeg ikke problemet i xenon når det befinder sig bag korrekt indstillet DE linser smiley

Han fremlægger hasn sag om at han er ved at monterer det på sin bil og vi kan jo tydeligt se på hans Zafira at det er ret nogo og derfor træder jeg brat frem og siger hell no! smiley
    Havde han derimod snakkes om at anskaffe sig nogle lygter til formålet så havde jeg være behjælpelig med at finde steder han kunne få nogle med DE linse for ligesom jeg er total imod det andet så er jeg hellere end gerne behjælpelig med at løse et fair problem smiley

• #7   14. nov 2010 - Holgato - Godt nok så snakker vi samme sprog smiley

• #8   14. nov 2010 Nu er min bil ikke her inde på galleriet, så det er godt klaret du kan se det :-).. jeg vil hellere end gerne vide hvor jeg kan købe lygter med DE linser til en zafira B, jeg ved man kan få dem ved opel ;-). andre steder??

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#9   14. nov 2010 Haha super! jeg eeelsker at snakke samme sprog smiley

Claus: I parabol lygter? Der får du det sgu aldrig hen hvor du ikke blænder andre!

... eller jo... men så skal du satme lave en hidsig bad boy front! smiley haha

Nu glem det i parabol lygter. det får du ikke andet ud af end at modkørende blinker af dig - og skulle du møde mig så lægger jeg mig gerne bag dig og lyser din kabine op for dig smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#10   14. nov 2010 Har lige prævet at kigge for dig, men det ser desværre ud til at du skal kigge forbi Opel, med mindre Ebay har et tilbud på nogle stylingslygter.

Hvis det er så få fat i en Opel forhandler i Flensborg og så kan du da spare en smule ad den vej smiley

• #12   6. dec 2010 Hey

Orginalt er bare fedest, har AFL-lygter, bi-xenon forlygter med kurvebelysning - og det spiller bare max, er så fedt at køre med.

Kommentér på:
xenon på zafira B

Annonce