{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.006 visninger | Oprettet:

Webasto Thermo top-E 4 (Fiat 500) {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har lige købt et Webasto fyr (thermo top E) Til min fiat 500. inkl. mont. pakke til nettop denne bil, og en T100 HTM fjb. men men...

Jeg har lige nogle spørgsmål:

1. Kræver min fiat 500 et særligt styringsrlæ, for at webasto kan styre varme og blæse hastighed mm? (min bil har full aut. klima) *synes at ku tyde via guiden (på tysk) at man skal efterlade varme app. på 32grader, blæse hastighed på trin 2-3, og spjæld mod forruden* Obs!
Jeg ville jo gerne ha at webasto selv tog sig af den slags.

2. Nogen der ved hvor jeg kan støve en mont. vejl. op henne? gerne på dansk, eller minimum engelsk. Den jeg har fået med, er på tysk, og mit tyske er nogenlunde så godt som mit polske.. altså.. jeg har brug for en anden mont. guide ;o)
Den tyske manual hedder: indent.-Nr.: 1313401C

vh
René


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Webasto Thermo top-E 4 (Fiat 500)
  • #2   28. dec 2010 der findes kun en guide på tysk desværre. Men SÅ KAN DU LÆRE DET.
    Betal et webasto mont firma så kommer du let uden om det. Hvis du ikke ved noget om det selv. Kan ikke forstå du kaster dig ud i sådanne et projekt når du ikke ander hvad du har med og gøre.


  • #3   28. dec 2010 Henning..

    Tak for din kommentar, men kan ikke rigtig bruge din "hjælp" til noget... jeg søger erfaring på nettop denne bil i kombi med en termo top E. Så hvis du kun har sarkastiske bemærkninger, så er jeg helst fri!

    vh
    René


  • #4   15. jan 2011 opdate..

    Sku måske lige sige at jeg med succes fik monteret mit webasto, og at iskraberne er kastet langt væk! Lækkert med en varm bil.. ;o)

    Minus:
    Det er dog et krav at man selv stiller varmen på max/32grader, og blæsetrin på en 3.del når man går fra bilen, men det er til at leve med ;o)

    Det tog mig sammenligt 5 "hygge-timer" og kostede mig ca 7500.- alt incl. (og det er med den dyre fjb. til ca 3000.-)

    Der er pt. kampange på montage *kun med ur, og ingen fjb* inkl. varmer for 9000.- (så jeg har jo sparet en del)
    Den model jeg har monteret vil koste over 12k inkl. montage.

    Næste projekt hedder Alpine lyd, og xenon m. lygtespulere og automatisk niveauregulering..

    vh
    René


Kommentér på:
Webasto Thermo top-E 4 (Fiat 500)

Annonce