{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  topstykke eller top parkning
  • #1   16. jan 2011 Nej ikke umiddelbart....

• #2   16. jan 2011 Toppen skal af

• #3   16. jan 2011 Hmm okay og så skal der jo skiftes topparken af lige vel.

• #4   16. jan 2011 ved de m50er har ry for at revne men om det er det ene eller andet er svært at sige,før hatten kommer af... har den været kørt varm?

• #5   16. jan 2011 kommer meget an på hvor det er henne når vi snakker bmw. Feks min gamle motor flækkede blokken og sendte derved kompressionen over i kølesystemet, dvs vandet stod op af beholderen og bilen blev varm lige så snart den kom ud og køre, i tomgang ingen problemer. Der var ingen vand i olien som der som regel er hvis toppakningen ryger. Så derfor hvis blokken er flækket vil den som regel sende kompressionen i køle systemet og ved toppakningen vil den kunne lave det samme men også blande vand og olie samtidig.

Dette fik jeg af vide ved både, schmiedmann, BMW odense og en kammerat der arbejder med bmw til daglig.

• #6   16. jan 2011 Er heller ikke sikker på der er noget der er gået men tror det og den bliver ikke for varm tror jeg altså varme målen stå bare lige op altså i mitten men det har jo heller ikke været så varmt på det sidste så ved ikke om det så er der for..

Og ved ikke om den har været kørt varm for har kun haft bilen i en måned.

Men kan så der sæter sig noget hvid gult snask på olie låget det som sider i toppen og synes jeg har prøvet at kikke på olie pinden men kan ikke se om der er vand i der og så har jeg prøvet at.se.om der var olie i vandet.men kunne jeg heller ikke lige se... Men der er næsten lige blevet skiftet olie dog ikke af mig men af sælger

• #7   16. jan 2011 Hvid snask i låget er ikke toppakning eller lign..

Hvis det er vand og olie der blander sig, så er det ikke hvidt men brunlig og der er overalt hvis der kommer vand i olien, og i det tilfælde kan du se det ned i toppen ved dit låg, og ved og på oliepinden....

Det du snakker om er bare kondensaflejringer....

• #8   16. jan 2011 Der kan forekomme snask på olielåget hvis den køre mange små ture og ikke bliver kørt rigtig varm. Prøv køre nogle gode ture og se om det ikke forsvinder.

• #9   16. jan 2011 Synes bare jeg læste at det var sådan men køre også nogen gange nogen lange ture og når den er blevet godt varm sådan efter ca 20 min kørsel så prøver jeg at trykke den lidt af og så smider den en sky efter sig men ved ikke om det bare er kondens eller om det er fordi der kommer vand i systemet?

• #10   16. jan 2011 min smider også en hvid sky efter sig men det er er både temperaturen uden for der gør det og så hvis man ikke får den "brændt" ordentlig igennem ofte nok har jeg erfaret for min er holdt op med det efter jeg er begyndt og køre lidt mere til istedet for alt det morfar kørsel for og se hvor langt jeg kan få den til og løbe på en liter benz

• #11   16. jan 2011 Så der er nok ikke noget galt med min bil?

Tak for jers svar det har lige gjort min weekend meget bedre...

Rat med nohen seriøse her inde som ved noget tak..

• #12   16. jan 2011 Det lyder ikke til der er det i hvert tilfælde. Det du oplever er som jeg ser det meget normalt.

Det var så lidt, vi skal jo kunne hjælpe hinanden.

• #13   16. jan 2011 Køre selv lidt morfar køre nogen gange i 4 med 50 km/t

kan godt være jeg skal lade være med det men synes bare jeg har det med at skifte gear tidliger nå jeg køre i en 6 benet frem for en 4 benet..

• #14   16. jan 2011 Kender det alt for godt. Men prøv og brug din økonomi måler under din omdrejningstæller. I tredje og med 50 km i timen så letter man lige lidt på gassen og forbruget falder til en 11-12 km pr liter.

JEg kørte også normalt hurtigt op i gearene men åbenbart på de bmw'er så bider det sig selv i halen til sidst. Jeg bruger nu kun den økomåler og det virker bare perfekt jeg har et gennemsnit på ca 10,8 ved kun bykørsel så det er ikke umuligt og køre en 6 benet økonomisk selvom man ikke lige køre i de højeste gear.

Kommentér på:
topstykke eller top parkning

Annonce