{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Kenneth s
Kenneth s
Tilmeldt:
19. mar 2008
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223

Udlæse fejl- airbag odense {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan hitte ud af at udlæse en fejl på en mondeo 97 2.0'er

Jeg er den heldige vinder af en bil der er fusket med pæren bag instrumentbrættet.
Kort historie: Prøvekørte den for 2 år siden, der blinkede lampen i kode ved forhandleren. Jamen den skulle han nok få ordnet og synet den... ja det skal jeg love for.
Nåh men fandt ud af at en ledning til en af selestrammerne var knækket under sæddet. Har samlet den igen og sat en ny pære i svinet, men nu står den og lyser konstant.

så ville høre om der var nogle der kendte nogle eller selv er prof nok til at ordne det inden i morgen. Da den skal synes.. Ellers må jeg køre den igennem syn og dumpe første gang..

Ford er fanme for dyre 800kr!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlæse fejl- airbag odense
  • #1   21. mar 2011 prøv at køre til åløkkesholm auto, ved vi burde sagtens kunne løse dit problem idag.
    ligger ved ruggårdsvej inde omkring tv2.


  • Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #3   21. mar 2011 Jeg har brugt de der ledningssamlere man bruger en tang til at klemme dem sammen med, men jeg tror det er den selestrammer der er problemet.. men er ikke sikker, så vil jeg hellere ha det tjekket, har haft batteriet afmonteret og nulstillet selv.. så nu giver jeg op..

  • Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #4   21. mar 2011 Tak for info Emil L. Den ryger ud til åløkken over middag heheh. Se det var en helt andet pris.. Det var jo fuldstændig forrykt det andet..

  • Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #6   21. mar 2011 Tjah der sidder en på den ledning ved siden af og den har jeg ikke sat fast, så skidt med det, finder ud af noget andet så. Tuller den ud til Åløkke og ser hvad deres tester siger og så må vi se.
    Hvorfor må man aldrig bruge dem egentlig?


Kommentér på:
Udlæse fejl- airbag odense

Annonce