{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremse rør
  • #1   17. apr 2011 Pedalen HELT i bund, og så en kæp på. Så er systemet lukket.

Men ring til falck i stedet. Det er uforsvareligt at køre med et defekt bremserør.

• #2   17. apr 2011 Ikke rigtig noget, så det bliver rigtig godt (:

• #3   17. apr 2011 Hvis du bliver stoppet med så alvorlig en fejl på bilens bremser , så ryger dit kørekort i klippeautomaten , ring efter falck !

• #4   17. apr 2011 jeg skal 1 km til værkstedet så det skal den nok kunne overkomme, ellers må jeg sku skubbe

• #5   17. apr 2011 Tror jeg politiet er rimeligt kolde overfor om du så havde 10 meter , gå dog derned og hent et bremserør og hjem og sætte det på !

• #6   17. apr 2011 nu er problemet bare at jeg ikke ved hvor rører starter. men ellers har du ret. jeg havde også overvejet at få den skrue til caliberen og så sætte den på men jeg kan heller ikke finde ud af at bruge det sæt som man kan købe i thansen så man kan få bremse røret i skruen.

• #7   17. apr 2011 Ellers må du jo køre meget langsomt med katastrofeblink, og så bruge håndbremsen (:

• #8   17. apr 2011 det var også sådan jeg have tænkt på

• #9   17. apr 2011 nu er det citroen jeg køre i, tror i har citroen har en bremse rør som passer i længden og skuren så det bare er at sætte den på, for så skulle jeg da godt kunne hitte ud af det.

• #10   17. apr 2011 Bruge håndbremsen og katastofe blink ? hold nu

Værkstedet kan vel hente bilen ? ellers må den trækkes stille og roligt med en bil foran

Og kører i en bil med defekte bremserør er ikke bare farligt for dig, også for andre..og du kan forvolde nok skade bare med 20-30km/t

• #11   17. apr 2011 få den transporteret,det er komplet uforsvarlig at køre med

• #12   17. apr 2011 tror sku ikke citroen gider og bruge tid på at hente den. få en anden bil foran er udelukket, da vi lige er flyttet til jylland og har ikke lig enogle i nærheden som kan trække den.

• #13   17. apr 2011 Der skal ihvertfald ikke køres i bilen..det det sidste og det dummeste man overhovedet kan gøre..

• #14   17. apr 2011 som skrevet tidligere, kan man bare hente et komplet bremserør hos citroen eller levere der kun et bremse rør i en vis længde og den tilslutning.

• #15   17. apr 2011 de kan vel bestille et sæt til dig,ellers laver de selv det stykke med krave som de evt skal bruge

• #16   17. apr 2011 Ja de sælger den i løs...

Men det kommer helt an på hvilken cirton du har, hvis det er en xantix så hjælper det dig ikke meget.... for de er så rimelig bøvlet at komme til.....
    Og på en xantia virker håndbremsen som regel rimelig ok på forhjulene, og en km. kan du jo se frem, det er jo ikke så langt, så tror nok at du kan få dem til at hente den for dig...

Du vordere at det gidder de ikke, og mon dog, tror din udmelding bunder i økkonomi.....

Men når du ved at det er et bremserør så har du jo også konstateret stedet, så du kan bare klippe røret helt over, og klemme det flad i enden og bøje det om, så skal det nok holde derned....

Og undskyld mig meget at jeg ikke leger politimand, men du kender jo sikkert også konsekvensen... meen 1 km..... ja der kan du jo nok overskue at se om politiet er i nærheden....

• #17   17. apr 2011 eller nogle som kan fortælle mig hvordan man bruger så et sæt http://www.thansen.dk/product.asp?c=5173870807&n=-1279842122&pn=-1279831436

for så kan jeg skaffe skruen hos citroen og selv sætte røret til.

det eneste er bare at bremse røret er knækked ved den gamle skrue

• #18   17. apr 2011 Igen svar på hvilken citroen du snakker om...?

• #19   17. apr 2011 ok heidi det er til en xsara 2 model. det er jo dumet og knække røret et andet sted for hvis jeg få sat skrue på det hvar den sidder nu er der ingen problemer med længden.

• #20   17. apr 2011 ok tak, men så er det jo bare det du gør....

Men der er jo kun 4 bremserør (et til hvert hjul) men det kan du sagtens hvis røret ikke er rusten...

Men så behøver du jo ikke køre ned efter det, så kan du jo gå derned... men hvis du ikke selv har knækket røret så trænger de alle nok til at blive skiftet...

Og så vil et bremserørssæt jo være idelt at bruge penge på istedet for sættet du linker til...

Det heder iøvrigt en omløber og du kan få dem andre steder end citroen, jeg kunne godt hjælpe dig hvis du bor i nærheden af mig, har både omløbere , rør, værktøj osv. men ved jo ikke hvor du bor i jylland....

Det var mere fordi hvis det er var en Xantia eller C5 med hydrulik undervogn så kunne du ikke lave dem selv....

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #21   17. apr 2011 du kan kun lave nye kraver på kobberrør med det sæt fra thansen

• #22   17. apr 2011 ok heidi jeg borg i herning. røret er blevet knækket af mig idag, da jeg satte ny caliber på.
    'jeg går gerne en tur ned og henter det, ingen problemer i det. problemet er bare at enten skal det være et komplet bremse rør med de ting i enderne til at sætte dem fast, eller også skal jeg hente en skrue og så selv gøre det men vbed ikke lige helt hvordan man gør.

Luske nu ved jeg ikke hvad kraver er. men siger du at hvis jeg køber det sæt hos thansen, så kan jeg ikke bruge den på det bremse rør jeg har på bilen.

• #23   17. apr 2011 Det sæt du linket til er til at lave kraver på et bremserør, og jo du kan godt lave det på din bil, hvis du henter en omløber til det, og så kan du montere det igen...

Du skal bare være sikker på at dine rør er af kobber som han skriver og ikke jern,,, meen du kan gøre forsøget hvis det er af jern, men du skal ikke regne med at det kan lade sig gøre....

Jeg bor omkring billund så det er nok lidt langt for dig....

• #24   17. apr 2011 ja det er noget langt uden bremser :-(.

ok så evt en omløber og så kraver og et forsøg.

hvad med et komplet sæt fra citroen er der omløber på eller skal man også selv sætte det på.

• #25   17. apr 2011 Det burde du kunne få ved T-Hansen....

Koster i omegnen af 400 ca... men det burde du også kunne få ved cirtöen,, men der kan du også købe et enkelt rør.....

• #26   17. apr 2011 mener du et komplet sæt fra thansen?

har lige tjekker og de har ikke nogle hjemme ifølge deres hjemme side. men hvis de nu har eller citroen har er der så alt på, så det lige er til at montere??

• #27   17. apr 2011 Må jeg være fræk og spørge om du vil hjælpe mig, og hvad du skal have for det?

• #28   17. apr 2011 Jeg vil gerne hjælpe dig, og vi kan sagtens nøjes med at lave det ene rør, har alt hvad der skal bruges...

Og ja der er alt til at montere det med...

Det vil til erforhjul tage under en times tid.....

Men ellers tjek ved howdyaudi......

Kommentér på:
bremse rør

Annonce