{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Mitsubishi Carisma 1,8 GDi LX {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg opretter dette indlæg fordi at jeg står i lidt tvivl. og har behov for afklaring.

sagen ligger i at vi står og skal købe ny brugt bil. og vi har kigget på Mitsubishi Carisma 1,8 GDi LX 1998-1999 min mekaniker siger så at man skal fravælge GDI motorer især på denne model og årgang. men mange på nettet siger det stik modsatte, at det er en rigtig god bil og motor, bare den bliver vedligeholdt. er der nogen af jer der har nogen erfaring med denn bil og evt nogle eksempler på evt problemer.

og så til sidst, hvis i kender andre biler der ligger inde med samme krav ( aircon, træk, min 15 km/L, og god plads, samt en max pris på de ca 25000 kr) så må i da gerne komme med eksempler på sådan en bil. tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Carisma 1,8 GDi LX
  • #1   17. jul 2011 jeg har lige købt en gdi. jeg er yderst tilfreds. ja de soder til i gasspjældet. men det er da bare og rense det.

• rex c
    rex c Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 130
    #2   18. jul 2011 gdi motorerne er ret sarte, og reservedele på nær de mest almindelige sliddele koster stadig mere end gennemsnittet, tilgengæld syntes jeg man får mere bil for meget få penge i forhold til andre mærker.

handler vel om at kigge en evt bil godt efter og så bare håbe det bedste.

• #3   2. sep 2011 har haft en den var jeg meget glad for kører fint havde ikke nogle problemmer med den en rigtigt god bil synes jeg

Kommentér på:
Mitsubishi Carisma 1,8 GDi LX

Annonce