{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Problem med bilalarm - Magicar 902 {{forumTopicSubject}}

Hey BG (:

Jeg har et meget frustrerende problem med min alarm i bilen.

Problemet er, at den slår startspærren til helt uopfordret, og uanset hvad jeg trykker på fjernbetjeningen, slår den ikke spærren fra, så det eneste jeg kan gøre, er at vente.

Første gang den gjorde det, skulle jeg vente 1-1,5 time på at kunne starte igen, og der sprang den i gang som en mis som den plejer.

Den har så gjort det en 6-7 gange nu, og nu er jeg nødt til at vente helt op til mellem 12-24 timer, og efter det, springer den i gang igen, som om der intet var galt.

Den gør det uanset om jeg bruger fjernbetjeningen eller ej (plejer at bruge den til at låse bilen op, og låse den igen).

Har dog ikke prøvet at pille batteriet ud af fjernbetjeningen endnu.

Men kan jeg pille alarmen ud, og så bare køre i bilen uden den, og så bruge nøglen til at låse og låse den op, eller vil bilen automatisk slå spærren til som en slags sikring mod tyveri?

Eller kan jeg købe en ny alarm og montere på samme måde som den gamle, og så virker det?

Eller hvad fanden gør jeg?

Skal siges at alarmen er omkring 5 år gammel (går ud fra at den blev monteret da bilen blev bygget), og fjernbetjeningen er rimelig ramponeret, så ved ikke om det har noget med den at gøre (:

Spørg endelig ind hvis der er noget I vil vide.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med bilalarm - Magicar 902
Kommentér på:
Problem med bilalarm - Magicar 902

Annonce