{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.091 visninger | Oprettet:

30.000 Km og pris? Er det billigt. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens. Jeg skal til mit andet service med min Chevrolete Cruze 2.0 Diesel og autonorden skal have 4495 kr for denne omgang er dette billigt? De gav mig dette tilbud:

Hej Martin.

Et 30,000 km service-eftersyn indeholder i hovedpunkter, adskillelse og rensning af for & bagbremser, udskiftning af motorolie & filter samt pollenfilter. Elektronisk test af alle motorkomponenter samt grundjustering og opdatering. Prisen andrager inkl alle servicedele kr 4495,- inkl moms

Hvis det kunne have din interesse, så kan vi allerede hjælpe dig på Tirsdag og frem

Syntes bare det virker rigtig dyrt! For et olie skift, og oliefilter, jeg tror ikke på de skiller bremser med mere ad overhovedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  30.000 Km og pris? Er det billigt.
  • #1   25. aug 2011 Hej.

Jeg kender en mekaniker der arbejder der, og de renser bremser ved service.

Mvh Mark P

• #2   25. aug 2011 Dyrt

• #3   25. aug 2011 Martin D
    Der er prisgaranti på service hos Chevrolet, så ring rundt og få fat i nogle tilbud, fremvis dem. Og Chevrolet skal lave det til samme pris. :o)

• #4   25. aug 2011 Når man har købt en billig bil, skal man forvente at de tjener pengene andre steder.
    Men det er godt nok ikke mange steder de skiller bremserne ad allerede efter 30.000 km...

Men på sådan en vogn er det vel nærmest anden gang den skal til service?

• #5   25. aug 2011 Brian D
    haha, du er sku sød at høre på Brian smiley

Hvor mange mærker i Danmark, har prisgaranti på deres service? smiley

• #6   25. aug 2011 Ja de er meget dyre! Især når man kender en sælger hos FTZ og ved hvad rigtig god olie koster i indkøb! Der ikke dele for over 800kr m. olie og filtre. Humm jeg må ringe rundt.

• #7   25. aug 2011 Det er jo vanvittig dyrt. Hvis du kan, så gør det selv.

• #8   25. aug 2011 Du skal jo også lige have garantien i betragtning inden du gør noget selv..

• #9   25. aug 2011 Theis P >> Det er fuldstændig ligegyldigt med prisgarantien på service, for du skal stadig kunne dokumentere at det er lavet efter alle deres forskrifter. Og det er ikke helt nemt.
    Desuden koster reservedelene ofte mere på de billigere biler, netop fordi de tjener pengene andre steder.

Og prisgarantien dækker KUN hvis der er brugt originale dele. Og alle forskrifter er fulgt i forhold til fabrikkens serviceskema.

Men alt andet lige, så er det autoriserede Skoda/VW værkstede jeg bruger, billigere end de uautoriserede i de nærmeste byer, i forhold til hvor jeg bor.

• #10   25. aug 2011 på mit værksted som er et ikke aut. tager jeg 2200 for det samme arbejde......

• #11   25. aug 2011 Sådan basalt set, så ville jeg også som autoriseret værksted/importør lave prisgaranti, hvis forskrifterne er fulgt, for du har meget svært ved at dokumentere det, hvis ikke det er autoriseret.

Men hvorom alt er, så kører jeg altid mine biler til autoriseret service, da det er de værksteder der sidder på den tunge viden om bilerne. Og derfor burde være bedst kvalificeret. Jeg har set alt for meget klamp på nyere biler fra uautoriserede værksteder. Men selvfølgelig på en ældre bil kan det jo nok være lige meget smiley

• #12   25. aug 2011 Hartmann . >> Har du så også dokumentation for at det er udført efter forskrifterne ?

• #13   25. aug 2011 Men igen, du har købt en bil til 250,000kr og så vil du ikke bruge 4495kr på autoriseret service?

Du beholder din garanti og får udført et service lige efter bogen...

• #14   25. aug 2011 Jo hvis jeg kunne se de arbejder på bilen i over 6 timer så ja, men der jo ikke arbejde til 6 timers arbejde i det de beskriver der.

• #15   25. aug 2011 Brian D
    Sådan var det ikke på mit service?
    Jeg fik lavet et tilbud fra et andet sted, og Chevrolet sænkede så prisen til det samme.. Skide nemt og billigt smiley

• #16   25. aug 2011 sidder som værkføre i et bilhus med chevrolet,..

og cruze 2.0 diesel er dyr i olie ca 1200 kr plus moms for olie & filter. alene.

vi tager 2195 for 1 service på en cruze, - og det er uden at adskille bremser m.m som plejer at være en fordel fordi de nemt kan hænge på den model der, .. og der er kun 20.000km garanti på bremser. så hvis den æder skiver v. 30.000 er det jo en dyr udgift kontra du kunne have fået dem renset..

hvis jeg skulle give tilbud på 1 service ville det også lyde på 3-3500 kr incl. alt og bremse adskillelse for/bag ca. 0,8 time.

• #17   25. aug 2011 mener det er 6,5 liter 5w30 longlife olie den tager, ..det er en rimelig dyr omkostning i sig selv.. og så hvis du sætter 2-3 timer af til service med bremser rep for/bag er vores arbejdsløn incl. moms ca 2100 kr. så har du dele oven i, pollenfilter, olie, oliefilter, bundpropspakning, bremsefedt. så ja syntes også 4500 er alt for dyrt.

• #18   25. aug 2011 iøvrigt kan du jo bare indhente et Tilbud på et uath. Værksted, og få lavet et prisoverslag på service så SKAL et aut. Chevrolet Matche det, hvis det er inden for samme postnr, osv.

http://www.chevrolet.dk/for-chevrolet-ejere/garanti/

• #19   25. aug 2011 Theis P >> Tja, så er jeg glad for service "kun" kostede 2.200 kr for et longlife service på en Polo smiley

• #20   25. aug 2011 Brian D.

Ja det har jeg.

• #21   25. aug 2011 Sjovt ringede lige ned til en anden medarbejder dernede han kunne tilbyde mig det samme. Men nu var prisen +1500 kr.

Hej Martin.

Jeg fået en pris der ligger mellem 5.500.—6.000.-

Ellers skal du bare kontakte værkstedet på 32476010.

Med venlig hilsen

XXXXXX XXXXXXXXXX
    Salgskonsulent

Autonorden A/S

Englandsvej 391
    DK - 2770 Kastrup

Kommentér på:
30.000 Km og pris? Er det billigt.

Annonce