{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.582 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

kan jeg selv skifte støddæmper på astra f ? {{forumTopicSubject}}

min stc har sku knækket (eller hva der nu er sket) den højre bagerste støddæmper, der hvor den sidder på nede ved hjulet

jeg er langt fra mekaniker, men kan da bruge et stykke værktøj, er det noget der bare skal løftes op, og så nogle bolte ?

eller er det noget en mekaniker bør skifte for mig ? smiley

hvordan plejer den sidde fast nede i bunden, fordi hvis lortet er helt smadret dernde, så bliver det jo ikke nemt, håber lidt på en knækket clips/bolt eller lign ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg selv skifte støddæmper på astra f ?
  • Snoopy

#1   5. nov 2011 og nej har ikke været nede og kigge selv under bilen, har to dårlige knæ jeg dårligt kan bukke, og en smadret ryg

så ville lige høre om jeg bare skal mekker, inden jeg smadrer mig selv under bilen smiley

• #2   5. nov 2011 det kan nemt skiftes, men hvis du er har smadret de ting på dig selv vil jeg nok får det gjort på en lift smiley

• Snoopy

#3   5. nov 2011 jeg har da en 2 tons jem&fix donkraft smiley

jeg kan godt kravle ned og skifte det, hvis det er muligt for mig selv (ikke mekker)

men så er det også rigeligt en enkelt tur under bilen smiley