{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Brian M
Brian M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Chevy CRUZE med elendigt nær og fjernlys {{forumTopicSubject}}

Hello Boys N Girls ....har netop fået min nye Cruze for en lille uge siden...er i det store hele ret gld for bilen MEN...for hulan da hvor er nærlyset og fjernlyset elendigt...med de originale Osram pære ser det næste ud som om der sidder et fyrfadslys inden i lygten ( overdrivelse fremm forståelsen ) ...så har i dag monteret Philips X-treme Vision, som jeg har gjort på andre af mine biler....BMW - Audi - Opel mv...og det har bare virket rigtig godt.....bare ikke på min Cruze....jo en lille smule..men der er stadig lang vej op til det jeg vil kalde "gode forlygter" smiley .....det virker mest som om spændingen til forlygterne ikke er oppe på 100% ... nogen af jer andre Cruze-ejere der kender noget til det ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevy CRUZE med elendigt nær og fjernlys
  • #1   7. dec 2011 Jeg fik også min Cruze for lige præsis en uge siden! smiley Jeg synes lyset er helt kanon i min, så jeg vil mene der er noget galt med dit lys!

• #2   7. dec 2011 Men til gengæld synes jeg det gule icon der er i midterkonsolen for at airbagen virker i passagersædet er mega nederen... Men den får jeg også snarest slået fra!

Desuden glæder jeg mig til at få min luftundervogn hjeg så jeg kan begynde at teste med mine nye kæmpe store sommerfælge! smiley

• #3   7. dec 2011 Lyder som om den har en sw fejl, i visse lande kører de med reduceret spænding på nærlyset som kørelys, og når lyskontakt tændes er spænding normal. Måske din gør det samme?

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    sep 2010

#4   7. dec 2011 Opdate: Har talt med en værkføre der siger at der IKKE skulle være skurget ned for spændingen som der eks er på visse VWér, dernæst fik jeg lige den lokale Automoster til at smide et lygteapperat på og BINGO....begge forlyger pegde stort set ned i jorden lige foran bilen....så de blev justeret op på plads, så nu vil jeg lige se i aften hvordan den så ser ud .....vender tilbage med yderligere info

På forhånd tak smiley

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    sep 2010

#5   7. dec 2011 Update: Har nu haft mulighed for at afprøve her til aften, og må sige at en lygtejustering har hjulpet .......må dog stadig indrømme at jeg stadig syntes der er plads til forbedring.....
    PS spænding over forlygterne er målt og lå på 13,4 volt så det er vist ok.

Kommentér på:
Chevy CRUZE med elendigt nær og fjernlys

Annonce