{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Centrallås Opel {{forumTopicSubject}}

Hey

har tænkt at sætte noget Fjernbetjent centrallås i min corsa.

men så, så jeg at man kun kan få til fire og to? hvad er meningen med det? skal får man også en med til bagklappen så ?

eller skal man bare indvistere i en til en fire dørs også bare smide den ene, i bagklappen.

Mvh Colle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Centrallås Opel
  • #1   3. jan 2012 så kan ik smide den til bagklappen smiley så skal det stå der følger en med dertil smiley

• #2   3. jan 2012 du*

• #3   3. jan 2012 den til 4 er tit på tilbud. og har man kun brug for 2 så kan man bare klippe de 2 af...men med henhold til din bagklap så skal du nok ha sådan en døråbner eller bagklaps åbner som det hedder. så det kan lade sig gøre men der skal lige trækkes lidt ledninger

• #4   3. jan 2012 jeg har engang sat sådan en thansen central lås i en bil som din..og kæft noget lort...magen til lorte bil og lave det i findes ikke...tro mig jeg bøvlet med det i lang tid, og mine hænder var revet til blods da jeg var færdig hehe...held og lykke

• #5   3. jan 2012 Ja okay så man kan ikke bare klippe de låse af og folænge en af dem til bag?

• #6   3. jan 2012 Jo tak det lyder som om jeg får brug for det smiley

• #7   4. jan 2012 Du køber den til 4, og du skal ikke klippe i noget overhovedet. da låsene har stik,,,,

Og til bagklappen kan du sagtens bruge den ekstra du ikke har brug for. hvis den bare skal låse i og låse op, det andet der snakkes hedder en (åbner) og det er ikke det samme overhovedet....

• #8   4. jan 2012 Thomas P

T Hnsens er aldrig billig, der skal man gå i harale nyborg, for der kan de fåes billigt...

Og montering handler om at gøre det korrekt....

Om det er T Hansen Harald nyborg, biltema, mekonomen, Ftz osv. med den type centrallås er ligegyldigt....

Jeg har en hel kasse fuld at moduler at forkellig oprindelse og mærke.... (uden på kassen da jeg købte dem ) men modulerne er alle sammen de samme, når det handler om universal centrallås....

(modulerne er centrallåse moduler til dørene ) og er dem jeg har købt og monteret, hvor jeg også selv kun have brug for 2 til dørene, men køber altid sættet til 4 døre, så har man altid en i reserve.. men sjovt nok har der endnu ikke været brug for det endnu... ;-))

• #9   20. jan 2012 Buggi mit værksted handler med FTZ så det bliver nok en fire dørs der fra. Den tidligere ejer sagde at han har haft det monteret før men havde pillet det ud af en eller anden grund.

Men så meget tilpasning kræver det vel heller ikke? smiley
    det er vel bare om at få sat det til smiley

• #10   22. jan 2012 Nstop...

Kommentér på:
Centrallås Opel

Annonce