{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.022 visninger | Oprettet:

Koblingspedal bliver "hængende" {{forumTopicSubject}}

Hej BG! smiley

Jeg har for nylig købt en MazdMazdMazda 323C fra '95. Den har en ting ved koblingen som generer mig. Somme tider kører koblingen som normalt, andre gange bliver den nærmest "hængende" halvvejs nede - altså koblingspedalen kommer ikke helt op på plads. Jeg kan stikke foden ind under og hive den på plads igen, men næste gang jeg trykker på pedalen, sker der dette igen.
Andre gange er problemet der slet ikke..

Nogen der kan fortælle mig præcist hvad der er galt?

MVH
Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingspedal bliver "hængende"
  • #1   23. mar 2012 Tror dit kabel er gået sig en tur, samme skete for mig på min 206 og fik at vide det var kablet eller den del der holder kablet på plads kan ikke lige huske hvad den hedder. Samt det var min kobling slidt så fik skiftet kobling og så duede det bare smiley ved ikk med mazda 323c men tror lige så godt man kan skifte hele koblingen nu når man har skidtet skilt ad.

    Men du må ikke hænge mig op på det, der skal nok være nogen der ved det helt præcist smiley


  • #2   23. mar 2012 hvis den er med hydralisk kobling så er det din hovede cylinder der hænger

  • #3   23. mar 2012 Prøv at se på koblingspedal om der er en hjælpeanordning der hjælper når pedal er trådt ca. halvt ned. Det kan tænkes der er noget i udu der. Mvh. Gert

  • M. CHAKER
    M. CHAKER Tilmeldt:
    jul 2005

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   12. jan 2018 Har samme problem med Peugeot 308 1.6 hdi årg 2014
    Konlingspedal forbliver nede men bilen køter fint og trækker. Der er Fog en pivende lyd hæres i kabinen fra konlingspedal. Er det så hovedcylinder der sidder på pedal.


Kommentér på:
Koblingspedal bliver "hængende"

Annonce