{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Motor begynder at sætter ud efter ca 50 km... {{forumTopicSubject}}

Jeg er en normalt ellers lykkelig opel corsa ejer, men her på det sidste er den gamle tøs begyndt at svigte mig lidt. (Corsa A 1,2i NZ årg 92)
Problem:
Gennem 2-3 mdr har den en gang i mellem sat ud når man f.eks koblede ud ved et kryds som om den en kort sek ik får strøm eller brændstof.
Så for ca 14 dage siden begyndte den at "nykke" når jeg slap speederen og den ville der efter ikke ta imod gas, Som når den iser til i karburatoren. Ku nogen gange rede den ved at pumpe speederen, men måtte andre gange slukke motoren, starte igen, (ku så typisk køre lidt, inden den begynte på det igen)
Har siden renset brændstoffilteret, luftfilter, spray dyse osv i karburator, tjekket vaccumslanger og ordnet tændkabler, rotor osv. Problemet forsvandt nogen tid, men til min store skuffelse begyndte den i dag igen.

Jeg overvejer om det måske kan være vand i tanken, en periodisk fejl på brændstofpumpen, eller måske en utæt pakning i karburatoren.

Det skal siges at fejlen kun opstår kommer når motoren er godt varm, efter ca 50 km eller mere...

Men hvad tænker du/i? Nogen erfaringer, forslag eller medhold.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor begynder at sætter ud efter ca 50 km...
Kommentér på:
Motor begynder at sætter ud efter ca 50 km...

Annonce