{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.217 visninger | Oprettet:

Gearolie på BMW e39 530 touring med steptronic {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogen som har prøvet at skifte gearolie på en gearkasse som min? evt forklaing til påfyldning ville være rart, har hørt noget med man skal afmontere et rør fra oliekøleren og det kan komme ind den vej.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearolie på BMW e39 530 touring med steptronic
  • #1   10. jul 2012 Du kommer bare til det syd jyske så skal jeg nok hjælpe dig. du skal bruge filter og jeg mener det er 6 L olie brug orginal gearkassen er MEGET dyr og få renoveret....

• #2   10. jul 2012 Hey Mandrup.. Har fået fat i filter og olie.. fik olie ved FTZ og sagde det var mega vigtigt jeg fik det helt rigtige, mener det er esso jeg fik, og de tjekkede ved deres leverandør og fik bekræftet olien kunne bruges.. rød gearolie...

• #3   11. jul 2012 Det hele skal ske nede fra jeg kan ikke huske om der er to propper i bundkaret men kan lige tjekke når jeg kommer på arbejde

• #4   11. jul 2012 Det er i bundkartet det hele sker, der er enten en eller to propper, den ene er aftagning og den anden påfyldning, hvis der kun er en er der et rør inden i som skal ud for og kunne få det hele ud, eller er det bare og få skiftet filteret så af med bundkar og på igen, og påfyld olie til der kommer noget ud start motoren op påfyld igen til det kommer noget ud kør alle gear igennem så du er i hver gear ca. 10 sek. og på med tester når olien er 35 - 45 grader lader du der rende ud af påfyldningen til der ikke kommer mere og så er der den rigtig mængde på...

• #5   11. jul 2012 Det lyder du sgu noget skarp i smiley

• #6   11. jul 2012 Det er samme måde på de fleste f.eks alle audi og vw

Kommentér på:
Gearolie på BMW e39 530 touring med steptronic

Annonce