{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.318 visninger | Oprettet:

Stramme koblingskabel {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en seat arosa 1,0 fra 1998. Koblingspunktet ligger lige før man slipper koblingspedalen helt og det er lidt anstrængende at køre med.

Kan man stramme koblingskablet op og derved "flytte" koblingskpunktet ned i pedalvandringen, eller er det bare fordi koblingen synger på sidste vers?

Bilen har bare kun kørt 110000 km så jeg synes at det ville være lidt voldsomt hvis koblingen allerede er slidt ned. Eller er det meget normalt på sådan en bil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stramme koblingskabel
  • #1   19. jul 2012 min kobling var død da den gjorde det.

Men kablet skal ikke gøres strammer men slapper.

Var godt nok på en polo 6n også kun kørt 135000

• #2   19. jul 2012 Kommer an på om der er manuel eller om det er et selvjusterende kabel. Men vil tro din kobling er ved at være slidt.. Men det er altid en god ide at prøve med et nyt kabel da du sparer dig selv for en masse arbejde og penge hvis det nu skulle være kablet der var problemet

• #3   19. jul 2012 plejer at være slidt kobling...

• #4   19. jul 2012 nogle gange kan det løses vedat træde koblingen helt i bund og så lade foden glide til siden oglade pedalen ryge op. så juster den sigselv , men man skal ikke gøre det mere end 5-6 gange på den måde forså har man problemer den de kugler der ligger i kablet der styre justeringen smiley så heller smide et alm kabel på uden selvjustering .

Kommentér på:
Stramme koblingskabel

Annonce