{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

diesel i en benzin bil?? {{forumTopicSubject}}

he har vært så uheldig og låne en ven min bil. og så sagde eg han skulle lie tanke lidt da den var helt død da jeg har gået oglavet på den på værkstedet i e ugekonstand ombygget den osv nye dele bla bla bla.. men så har hankommet tl og tag den forkerte dunk jeg sagde til hampå værksted så han har kommt til og hele diesel i min bil hah . nok om et hr taget tanken af og pumpen og skal rendse det igennem imrgen men er det nok??? er motoren død . kunne godt få liv i den på det det start hjælp.. og er så heldig at jeg har nye dysser liggende så dem skifter jeg lige meget hvad os imorgen men kan jeg bare rendse tanken godt og grunig og pumpen og slanger eller skal der nyt ?? det har problem har jeg ikk lige slv været ude for dow så er lidt blank på det emne mp jeg sige..

er det nelig ikk noget med det går lige og på en diesel bil gå det ikk og helde benzin i det være en det med min .. skal os siges .. bilen har kun kørt 500 meter og så døde den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  diesel i en benzin bil??
  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #1   25. jul 2012 Der er lidt svært at tyde dine tegn som er lidt blandet.
    Prøv at skrive det hele igen med stavekontrollen slået til.

• #2   25. jul 2012 Et "gammelt" show testede den engang, få alt dieslen ud, nyt benzin på også lad den køre. Deres biler fejlede intet efter at have kørt lidt på det andet brændstof også skifte tilbage

• #3   25. jul 2012 Diesel på en benzin? jeg ville nok skifte motor olie, da det går forbi stempelringene og ned i motor olien

• #4   25. jul 2012 har været så uheldig og låne en ven min bil. og så sagde jeg han skulle lige tanke lidt da den var helt død da jeg har gået og lavet på den på værkstedet i en uge ombygget den, osv. nye dele, bla bla bla.. men så har han kommet til og tag den forkerte dunk jeg sagde til ham på værksted så han har kommt til og helde diesel i min bil hah . nok om det har taget tanken af og pumpen og skal rendse det igennem imorgen men er det nok??? er motoren død . kunne godt få liv i den på det det start hjælp.. og er så heldig at jeg har nye dysser liggende så dem skifter jeg lige meget hvad os imorgen men kan jeg bare rendse tanken godt og grundig og pumpen og slanger eller skal der nyt ?? det her problem har jeg ikk lige selv været ude for dow så er lidt blank på det emne må jeg sige..

er det nelig ikk noget med det går lige og på en diesel bil gå det ikk og helde benzin i det være en det med min .. skal os siges .. bilen har kun kørt 500 meter og så døde den.

• #5   25. jul 2012 okay heeh har self lige skiftet olie ogolie filter samme dag han gjorde det self..

• #6   25. jul 2012 og sorry før ang stavefejl skirver med min mongol hånd.. da jeg har brækket mit håndled og den her bærbar skal man trykke hårdt på de fleste taster smiley

• #7   25. jul 2012 Den kører sikkert ikke så godt på det, men ellers sker der intet ved at fylde diesel i benzinen. Det smørrer bare lidt. Ingen grund til at skifte hverken dyser eller andet. Bare fyld op med benzin.

Var det omvendt, altså benzin på en dieselbil bar det en helt anden sag.

• #8   25. jul 2012 fedt takk håber du har ret heeh det os det jeg ved nemlig men så prøver jeg bare uden og skifte dyser førstmen nej rendser for han fyldte 20 litter af det på heeh så har taget tanken af skl bare heldedet ud imorgen og skylde det med benzin

• #9   25. jul 2012 Ja gør det. Var det bare 5L, så skulle du bare tanke helt op med benzin.

• #10   25. jul 2012 Jeg kom til at hælde 20 liter diesel på min Volvo som stod med næsten Tom tank. Den.kørte meget dårligt men kom da på tanken og fyldte den op. Og den kørte underligt lidt endnu og så var det overstået smiley

• #11   25. jul 2012 Ja der burde ikke ske det mindste ved at smide diesel i en benziner:)

• #12   25. jul 2012 det kan i værste fald ødelægge din kat. det har jeg set et par gange. men nu er i jo opmærksomme på det. så bare fyld den helt op med benzin, og så fyld den op igen når der fx er halv tank tilbage så du fortynder det yderligere.

• #13   25. jul 2012 hva nu vis han kørte den død lige oppeaf vejen og lige gik ned til os igen. det mere det eg tænker for han ved jeg går op i den ikkk skal gå tom det kan da skade pumpen kan det ikk md skidt osv

• #14   25. jul 2012 okay mange takker for de gode svar.. min ven sagde os det samme og havde os selv tænkt pådet . men er bare lige skiftet brance fra tømre til mekaniker og er stadig kun på grundforløb heeh.. og det ikk fedt igen de jo 3år siden sidst heh da jeg bliv udlørt tømre- så jeg har ikk den viden endnu jo. og på værkstedet sagde de de ikk ville love noget om det ville virke bare og rense det hele som i og jeg selv ville gøre og er igang med .. min chef har heller ikk prøvet det underlit nok haaah den gamle krave burde vide så noget tænker jeg

• #15   25. jul 2012 altså læs det lige igennem selv inden du smider det herind..

• #16   25. jul 2012 dennis ang min cat det lig meget har en hel nu jeg vllesætte på da jeg ikk har nogle på lige nu heeh eller den er hul hiih men har en ny jeg sætter på

• #17   25. jul 2012 jeg har lige været igennem det samme problem med min Vw Derby, og der måtte jeg tømme tanken (så godt som jeg nu kunne), derefter skiftede jeg mit benzin filter og rensede kaburatoren og fik nyt benzin på. Det var alt der skulle til for at få den til, at køre igen smiley Men den kørte meget dårligt de første 20km, da den lige skulle brændes ren igen..

• #18   25. jul 2012 det sker der ingen ting ved, slange i tanken og så sutte det op.. det kan bruges til oliefyret...

så benzinen på og start smiley min mor har gjort det på min citron.. samme mor fyldte så også 15 liter benzin på min diesel golf 2... på næsten tom tnak... sådan noget er god undskylding for at komme til at sætte en større pumpe på smiley

• #19   25. jul 2012 heeh tror nu godt min pumpe kan lever de 200 2´50 hk det brde den håber jeg heehdet kn jeg læse om men har 180 n så håber det da og den har jo de 150 std

Kommentér på:
diesel i en benzin bil??

Annonce