{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Børge
Børge
Tilmeldt:
24. aug 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13

Pumpedyse til en Polo fra 2002 {{forumTopicSubject}}

Hej drenge

Jeg har fået lavet en computertest på min Polo 1,9TDI fra 2002 og fik følgende resultater:

Fejlkode 1 :17911
- Belastningssignal fra generator terminal DF; usandsynligt signal
- Intermittent

Fejlkode 2: 18075
- Injektorventil cylinder 2; kredsløb fejlfunktion
- Intermittent

Fejlkode 3: 16685
- Cylinder 2, fejltænding detekteret
- Permanent


Jeg fik et tilbud på omkring 10.000 kr af min mekaniker mht. udskiftning af pumpedysen ved cylinder 2. Han siger at selve delen koster 5500 kr hos VW.

Jeg har læst et sted at det ca. vil tage 3 timer for en ok erfarren mekaniker. Lad os sige rundt regnet 3000 kr for dette stykke arbejde.

Jeg har læst at man kan bestille billige reservedele fra Tyskland til næsten ½ pris. Jeg har tænkt mig at kontakte Torsten Illung og bestille varen selv og dermed få et nyt tilbud?

Er det en normal pris eller hvad synes i?

På forhånd tak.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pumpedyse til en Polo fra 2002
  • #1   1. aug 2012 bare vær sikker på det ikk bare er ledningsnettet i topstykket til dyserne.. smiley

  • #3   1. aug 2012 Lyder lidt halv dyrt faktisk smiley men 2-3 timer er ikke helt afvejen.

  • #4   1. aug 2012 Jeg plejer at få dyserne til 2100 + moms ved Nordjysk diesel elektro smiley bare så du ved det smiley

  • Børge
    Børge Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13
    #5   1. aug 2012 Jeg synes også det lyder lovlig meget. Har i erfaringer med at købe dele i tyskland? Kender i Torben Illung??

  • Børge
    Børge Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13
    #6   1. aug 2012 Til Mike.
    Kan du skaffe til en VW Polo fra årgang 2002??


    Til Høgh
    Min mekaniker siger at det er dysepumpen der fejler ved cylinder to - jeg bliver nødt til at stole på ham.



  • Børge
    Børge Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13
    #7   1. aug 2012 Tak for infoen MIke. har lige tjekket deres hjemmeside ud. de er jo eksperter præcis i dette område! Jeg kontakter dem imorgen tidligt ;).

  • #8   2. aug 2012 Børge.. jeg vil helst ikke være mellemmand så det meget nemmere du kontakter dem smiley De ved hva de snakker om derude smiley

  • Børge
    Børge Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13
    #9   2. aug 2012
    TIL MIKE
    Jamen jeg googlede dem ikke inden jeg skrev til dig - forstår dig udmærket, selvf. skal du ikke være mellemmand når jeg skal ordne det.

    Til ALLE
    Tak for jeres kommentarer Allesammen!!


  • Børge
    Børge Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 13
    #10   13. aug 2012 hej folkens

    jeg vil lige følge op på sagen her.

    jeg takker mange gange for jeres oplæg især mike og høgh.

    jeg smuttede til min mekaniker dagen efter han gav mig tilbuddet hvor han ifølge ham lige havde samlet bilen færdig. ifølge ham havde han skilt/ kigget på dyserne og givet den en rensetur. han tog en tur i den mens jeg ventede på værksted. der var intet problem der og jeg fik så lov til at køre i den i 3 dage uden problemet. vi blev enige om at det var ledningsnettet ikke sad korrekt som HØGH også havde fat i. jeg fik ellers lagt en dysepumpe klar hos nordjysk diesel eletro som mike anbefalede til ingen penge. jeg kom derfor kun af med 500 kr. smiley

    tak for jeres svar herinde allesammen!!



Kommentér på:
Pumpedyse til en Polo fra 2002

Annonce