Hvad er dette.. Tænding. {{forumTopicSubject}}
Ja da skrotpræmien snart begynder at lyder indbyende ville jeg da lige gi den en sidste chance herinde for den honda hænger mig da snart ud af halsen..
Når jeg drejer noglen for sjovt nok at prøve at tænde bilen kommer der bare et klik af en art ude fra motorhjelmen, sidder jeg og prøver i en times tid kan jeg være heldig at lortet starter, men bliver man pænt træt af..
Har tjekket starter naturligvis, og for en sikkerhedsskyld generatoren, begge virker og måler hvad de skal..
Så nu jeg begyndt at overveje om der måske er cyllinderen i tændingen evt.. Kan dette passe eller kan det måske være noglen der er meget slidt.. Ich habe keine Ahnung, så håbe virkelig der sidder et rart menneske derude der evt kan være behjælplig..
Hvis jeg evt skal lave en video så i kan høre præsis så må jeg gøre det.. Men er nu bare en et klik der kommer hvergang jeg drejer noglen over i start..
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 53 Biler: 16 Emner: 38 Svar: 478
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 1.522
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 53 Biler: 16 Emner: 38 Svar: 478
Kunne også som du siger tyde på en starter der hænger i relæet.
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Svar: 46
du siger den klikker, det kan være starteren eller relæ.
det lyder meget som starteren, du kan prøver at gå uden og "nøglen" ved at tage en ledning fra batteri + og ned på starter + der Skal starteren dreje rundt, ellers er den defekt
men hvis den drejer rundt så kan du når du drejer nøglen måle ude ved starteren om den har kl. 50 altså "starts plus". har den det vil jeg ikke mene det er bundstykket.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 297
Han snakket nemlig også om bundstykket i tænding.. Er ik den store mekaniker men er det noget man kan skifte selv har lige brugt sindsyge beløber på den i sidste uge og nu magter jeg simpelhen ik endnu en makinker regning på 1 million -.-
Og tusinde tak for det..
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 36 Svar: 533
Hvad er dette.. Tænding.