{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Hvad er dette.. Tænding. {{forumTopicSubject}}

Ja da skrotpræmien snart begynder at lyder indbyende ville jeg da lige gi den en sidste chance herinde for den honda hænger mig da snart ud af halsen..

Når jeg drejer noglen for sjovt nok at prøve at tænde bilen kommer der bare et klik af en art ude fra motorhjelmen, sidder jeg og prøver i en times tid kan jeg være heldig at lortet starter, men bliver man pænt træt af..

Har tjekket starter naturligvis, og for en sikkerhedsskyld generatoren, begge virker og måler hvad de skal..

Så nu jeg begyndt at overveje om der måske er cyllinderen i tændingen evt.. Kan dette passe eller kan det måske være noglen der er meget slidt.. Ich habe keine Ahnung, så håbe virkelig der sidder et rart menneske derude der evt kan være behjælplig..
Hvis jeg evt skal lave en video så i kan høre præsis så må jeg gøre det.. Men er nu bare en et klik der kommer hvergang jeg drejer noglen over i start..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dette.. Tænding.
  • #1   14. aug 2012 Bundstykket, altså der hvor du sætter nøglen i, kunne lyde som dette.

• #2   14. aug 2012 Ja tændingslåsen kan det godt være ved ikke om det er et problem på honda'er, men er du sikker på din stater virker, vis den klikker så for den jo lidt signal fra "nøglen".

• #3   14. aug 2012 Cap'n Crunch ! ja den del med klikket sprang jeg da vist let over hehe.
    Kunne også som du siger tyde på en starter der hænger i relæet.

• #4   14. aug 2012 det du kan gøre =

du siger den klikker, det kan være starteren eller relæ.

det lyder meget som starteren, du kan prøver at gå uden og "nøglen" ved at tage en ledning fra batteri + og ned på starter + der Skal starteren dreje rundt, ellers er den defekt

men hvis den drejer rundt så kan du når du drejer nøglen måle ude ved starteren om den har kl. 50 altså "starts plus". har den det vil jeg ikke mene det er bundstykket.

• #5   14. aug 2012 Starter er det ikke. Da jeg sendte den til mekaniker sagde jeg nemlig bare han skulle skifte starteren da jeg også var sikker på det var de.. Men da jeg så ville hente bilen sagde han at der intet var i vejen med starter...
    Han snakket nemlig også om bundstykket i tænding.. Er ik den store mekaniker men er det noget man kan skifte selv har lige brugt sindsyge beløber på den i sidste uge og nu magter jeg simpelhen ik endnu en makinker regning på 1 million -.-

Og tusinde tak for det..

• #6   14. aug 2012 Bundstykket hvor du sætter nøglen i, min bror har haft samme problem. smiley

• #7   14. aug 2012 jeg ville også lige tjekke dine stel forbindelse til motor, hvis stel er svag kan starter ikke få det strøm den skal. måske kun lige nok til starte relæ klikker, men ikke nok til at rive starter rundt.. bare sæt et start kabel fra batteri - til motor blok/gearkassen..

Kommentér på:
Hvad er dette.. Tænding.

Annonce