{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alfa 159 erfaring?
  • #2   14. aug 2012 Hhaa, min far havde nemlig en 156er, og den gik konstant i stykker! Men håbede lidt den nye model var bedre! smiley

• #3   14. aug 2012 min far har en 2.2 og den kører bare.... det er jo en opel motor skal man huske fra en vectra c men med alfa topstykke

• #4   14. aug 2012 enten finder du en der går i stykker hele tiden ellers finder du en der bare køre, der findes ikke en mellem ting:)

• #6   14. aug 2012 Du skal købe en Alfa fordi den har suverænt gode køreegenskaber, lækkert design, og er noget specielt i mængden af alle andre biler!
    Du skal ikke købe den hvis du ikke selv kan skrue, eller ikke gider passe den lidt ekstra end hvad andre biler bliver.
    En Alfa skal helst forkæles hele tiden - så har du en skøn bil i lang tid smiley

• #7   14. aug 2012 Men for sewan en flot bil

• #8   14. aug 2012 ja en alfa kræver kærlighed... en 156 skal have t-rem før det der står skrevet i bogen MAX 3 år ellers kan den springe og så er den død... men de kører røve godt og der er et godt skrald i sådan en

• #9   14. aug 2012 og alle VW ruster.. deres turbo'er står af på godt og ondt...
    Mazda ruster....
    toyota laver motor renoveringer konstant.

ved du hva, jeg tror sgu man er næsten lige godt stillet ligemeget hvad man vælger. dog har 59'eren sine svagheder, men helt sikkert også nogle egenskaber der gør den værd at købe smiley

• #10   14. aug 2012 I har nok ret alle sammen, kan høre man nok ikke burde "satse" som lærling på en alfa, selvom jeg blev virkelig fristet, er ellevild med den "nye" 159!

• #11   14. aug 2012 alle biler gør i stykker det er bare fordi folk ikke fatter den er en kraftig motor som bruger noget olie og noget vand man kan ikke bare køre og køre uden at fylde på den bruger hele tiden lidt hvis man bare holder det og så skifter tingene til tiden så er der intet der alle biler de har svagheder det er bare fordi alfa er en racer ikke en familie bil og en 159 er en super lækker vogn den spiller bare max og hvis hans er stået af så er der et eller andet galt den er ikke bare stået af så er det fordi et eller andet er smadret fordi han ikke har overholdt servise hæfte.

• #12   14. aug 2012 Jeg så en stor engelsk brugtbiltest for nyligt med over 100 forskellige biler, og der lå Alfa 159 som den absolut ringste.

• #13   14. aug 2012 link

• #15   14. aug 2012 Jeg kan ikke finde den nu. Det er nok et par måneder siden.
    Ser lige efter igen imorgen smiley

• #16   14. aug 2012 Har en 159 1.9 jtdm.

Smiler over hele femøren hver dag jeg skal på arbejde. Det er ikke en drivers car - det er den for tung til, men for fanden det er en smuk bil og fører pladsen er perfekt.

Det er ikke en perfekt bil - men det er en Passat f.eks heller ikke.

Priserne er så langt nede at det er ved at være et fornuftskøb

• #17   14. aug 2012 Den sidste brugstest jeg læste af en 159 fik den 4 stjerner.. Og en audi A4 fik 3..

Den skulle være ganske udmærket.. Ingen biler i dag er jo kvalitet..

• #18   14. aug 2012 Jeg tror det kommer an på hvordan bilen var kørt tidligere ang motorskader mv på Alfa, VAG biler osv osv

Mange kører diesel idag men hvor mange tænker over det? De bliver kørt som benziner og de får kniven fra kold af..

Efter min mening kan du sagtens vælge en 159'er men hold dig laaaaaang væk fra biler Brian-brigaden har haft fingre i. smiley

Køb den af en fanatiker, som har kysset den godnat, så får du nok fin vogn (men du overtager rollen som kæreste efter den gamle ejer :D)

Alfa vælges med hjerter siges der...

• #20   15. aug 2012 Hvilke, Thomas?

Uden tvivl er Alfa en bil man vælger med hjertet.. Jeg synes også at 159 er noget af det smukkeste man kan finde på 4 hjul..

• #21   15. aug 2012 159 er en fin dytmobil at trille i.. smiley
    kørte skolevogn i en da jeg tog pappet..

den fejlede HELE tiden noget.. og den var ikk særlig gammel..
    det er nogle år siden nu så ka ikk huske alt.. smiley

det var en 19 eller 2.4 diesel.. smiley når den kørte så kørte den satme godt.. smiley

• #22   16. aug 2012 Jeg ville slet ikke være bange for at vælge en Alfa. Som Proxie C siger, køb den af en Alfist. Eller vælg én fra Italien / lign. hvor klimaet er anderledes.

Kommentér på:
alfa 159 erfaring?

Annonce