{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Bmw startsproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej bg'er.
Min ven har en e36 325i som har fået et par startsproblemer.

Problemet er at den startede fint for 2 dage siden, så køre han 50 km fra der han bor til en storeby for at handle og når han kommer ud 3 timer senere gider bilen ikke at starte.. starteren rotere men motoren starter ikke.. han venter en halv time og prøver igen også starter den også begyndte den at drille og nu står vi her at han skal køre mig hjem fordi jeg ikke har min egen bil med og vi kan satme ikke få den startet.. skal også siges at når den først starter er der simpelthen 0 problemer med bilen hverken ydeævne eller tomgang eller hakken eller noget som helst .. problemet er bare at få den startet..

Jeg tror i første omgang at det er benzinpumpene.. så jeg køre et plus kabel fra batteri til sikringsboks og ligger plus på benzinpumpe sikringen fordi der ikke var noget strøm der da jeg testede det også kan jeg høre at begge benzinpumper arbejder på højtryk.. så prøver jeg at starte bilen samtidig med at plus er på sikringen men bilen laver samme reaktion..

Jeg er simpelthen løbet tør for ide'er .. er der nogle af jer klogehoveder der kan komme med et lille tip så vi kan komme videre smiley på forhånd mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw startsproblemer
Kommentér på:
Bmw startsproblemer

Annonce