{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Kun lys i en forlygte, på 406 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 406 hvor der kun er lys i den ene forlygte, alt andet lys virker, er der nogle der ved om det er en svaghed på dem, pæren er ikke sprunget, kan ikke se om der er gået en sikring (og den kører sgu da ikke på en sikring for sig selv) stikket er ikke irret, kan det være lysrælet?? men så skulle den da tage begge lygter nogle forslag mvh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun lys i en forlygte, på 406
  • #1   28. okt 2012 Dårlige stik/stel er også en mulighed.

• #2   28. okt 2012 Der sidder en sikring til hver forlygte. Det ville jo være ret uheldig hvis man mister alt lyset hvis den sprang.

Det kan også være stikket som du selv skriver. Der skal ikke være meget dårlig forbindelse før pæren ikke lyser.

• #3   28. okt 2012 Har renset stikket, skiftet pære 2 gange, hvis sikringen var gået til den ene lygte burde det ikke så tage baglygten med ?? Måske ledningen er knækket men det er sgu da næsten umulig at finde hvor, det var mere hvis der var en anden der havde haft samme problem og kunne sige hvad det måske kunne være.... fransk bil plus el= smiley

• #4   28. okt 2012 Tag evt. og slib overfladerne på stikkene. Selvom de er renset, så kan der måske stadig være dårlig forbindelse. Men tjek da lige sikringerne først.

• #5   28. okt 2012 Nej, det tager ikke baglygten med.

• #6   28. okt 2012 Jesper M har gjort begge dele, men tak for forslag, har rodet med det et par timer, det er ved at drive mig til vanvid....

• #7   28. okt 2012 Hmm... Har du prøvet og klippe stikkene af så du for "ny og ren ledning", og så sætte nye stik på og samle det igen? Har nogle gange set at ledningen simpelthen er irret op inden under iso. smiley

Er det ikke sikringen, og det hverken er forbindelse eller stel, så er jeg løbet tør for ideer. smiley

• #8   30. okt 2012 Så er der lys, et styks knækket ledning var årsagen. tak for jeres input.

• #9   30. okt 2012 så fik du løst det...:-)...

men hvis nogen nu står med samme problem, med en BMW e34, så har den sjovt nok en svaghed der gør at højre forlygte ryger...der sidder sådan en styringsboks(tror jeg den hedder)...den skal skiftes....havde nemlig også tjekket både det ene og det andet på min gamle vogn og kunne bare ikke finde problemet, før jeg ringede til huggeren og han sagde "jeg havde samme problem med min e32, og der skiftede jeg den"...og det virkede...:-)

Kommentér på:
Kun lys i en forlygte, på 406

Annonce