{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.017 visninger | Oprettet:

Jacob H
Jacob H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Diesel ved dysen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har diesel ved dysen på min Peugout 407 Hdi 1.6

Jeg har fået skiftet en dyse og en flammeskive ud. Flammeskiven går var utæt, så jeg havde en meget dårlig lugt i hele kabinen. Dyse gik istykker under reperatrionen så der kom en anden i.

Bagefter ca. 1000 km begyndte motoren at ryge helt vildt. Det viste sig at et af return diesel slangerne var gået i stykker, så nu var der diesel ud over det hele.

En ny slang og så var alt godt igen troede jeg. Alle slanger i fine nu, men der komme aligevel en lille smule diesel ud.

I tomgang kommer det intet diesel ud, men først går jeg kører og så kan jeg naturligvis ikke se hvor det kommer ud. Det kræver en tur på et 3-4 par km for at jeg kan se dieselen igen.

Jeg spekulere dog på at om dyse at spændt fast nok, hvad nu hvis den ikke er spænd fast nok, kan dieselen kommer op den vej ?. Der er ud til at de andre 3 er spænden omtrent 1 mm mere den den nye.

Jeg kan jo ikke sælge den når der pippler diesel op smiley

Nogle gode forslag ?

Er det muligt at efterspænde en dyse med hånden med stor svensknøgle eller lignende ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel ved dysen
  • #1   11. apr 2013 prøv at løsne dysserrøret, der efter prøver du at sætte en nøgle på den øverste del af dysseren, og se om du kan spænde den lidt mere, det var første mulighed, anden mulighed er, at konusen på dit dysserrør ikke ligger 100% til i dysseren, det er de eneste muligheder der er, når du har skiftet returløbene, for det kan ikke komme ud mellem topstykke og dysser,
    håber at det hjælper dig lidt på vej

Kommentér på:
Diesel ved dysen

Annonce