{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pug 307 2.0 hdi
  • #1   26. maj 2013 Jeg havde sådan én fra ny, som firmabil.. Den kørte jeg 145.000 km i over 4 år, og det uden nogen som helst væsentlige problemer. Den var ikke på værksted en eneste gang ud over service!!

Men, den skulle have dårligt bagtøj lige som 206. Og min 206 skulle rep. for over 8000 kr da jeg solgte den.. (Den havde så også kørt 210.000 km)

• #2   26. maj 2013 Jeg ejer en 307'er 2.0 HDI fra 03. Har kørt 360k og kører som en drøm stadigvæk.

Lars N, bilen har ikke torsionbagbro som 206'eren, så man kommer lidt uden om problemet der.
    Dog har de nogle bagbrosbøsninger i gummi som kan blive møre med tiden. Mine er, dog kan jeg selv lave det og det koster ikke det store.

peter k, Rust finder du ikke det store af, dog skulle de have nogle problemer med det elektriske, så sørg for at tjek ALT igennem på bilen inden du tager den med hjem.
    Derudover har de vidst et problem med at forlygtepæren springer, dog kan det afhjælpes ret let ved enten at lodde en modstand ind i ledningsnettet til pæren. Eller den løsning jeg har brugt som at bruge longlife pærer da de kan klare en del mere spænding inden de dør.

Bilen må ikke klonke eller knirke når du kører i den. Og tjek for knækkede fjedre, da min lige har fået en der er knækket.

Derudover ikke de store problemer.

Motoren er den samme som 206'erem samt gearkasse tror jeg. Har ikke hørt om 2.0 HDi gearkasser der har problemer, det plejer at være koblingen der dør på dem HVIS bilen er chippet eller lign.

Motoren er super stabil min 206'er havde kørt 72000 på 1 år og kun generatoren døde.
    Ellers sørg for den har fået skiftet tandrem og vandpumpe, samt motoren IKKE må have diesel liggende omkring dyserne. Det er typisk flammeskiver der skal skiftes. Ikke dyrt, men besværligt hvis de hænger fast.

• #3   26. maj 2013 tandrem er det ikke 180.000km eller 10 år?
    Bagbro som 206 er ikke tilfældet.
    Rust, nej. Bøsninger, spørg en VW, Audi, Skoda, Seat mand om møre bøsninger.

Det eneste jeg har hørt af små problemer er antenne til startspærre omkring tændingslåsen. Koster en slik at få skiftet.
    2.0HDI er det rigtige valg. Min 2.0HDI har lige rundet 503.000km. Jeg har på et år skiftet olie, gearolie og filtre og intet andet....
    Jeg skifter olie for hver 10.000km - for at være på den sikre side. Motoren har ikke de problemer du har hørt om fra de senere 1.6 HDI. Jeg ville som andre siger bare tjekke bilen godt igennem, synes selv det er en pæn bil, og ellers bare ryge på med krum hals. Kør den varm før du kræver noget af den, skift olien, så er der gode chancer for et godt bekendtskab.
    Lykke til.

• #4   27. maj 2013 Lyder til vi er meget enige Alfist smiley

Kommentér på:
Pug 307 2.0 hdi

Annonce