{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

kim p
kim p
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28

city brake {{forumTopicSubject}}

er det kun mig eller virker det efter for godt befindende..... jeg har nu haft min siden dec12 og har afprøvet det flere gange,men har aldrig fået det til at aktivere, hvad med jer andre.... har Jeres virket eller er det et generelt problem....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  city brake
  • #1   9. jul 2013 kim p
    du skal køre over 5km/t og under 30km/t du må ikke dreje. eller på anden vis være aktiv styrende. og så reagere den sent.

min kami har se en up ende i autoværnet på motorvejen. hans city brake kom bag på chaufføren som snakkede i håndholdt mobil. så da bilen bremsede dreje han og fik den krøllet.

alt i alt et lidt ubrugeligt system men uden dette mister de en stjerne i ncap

• #2   9. jul 2013 I test i fifth gear eller et af de programmer, var det kun i up den virkede... Der kørte de imod en enkøbsvogn med en madras på.. Volvo og Mercedes fløj frontalt ind i den... Måske du kan finde afsnittet på nettet?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   9. jul 2013 karbu s
    Rimelig dårligt husket..
    Up! tester de kun under 18mp/h, og ja der bremser den, men det gør volvo og merceren også.
    Det var dog volvoen som havde det bedste system af dem, da den virkede op til 55mph vidst

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #5   9. jul 2013 sø-propel------ kører som foreskrevet mellem 5 og 30 og rører ikke andet end speederen... har også prøvet at slippe rattet, men når den er under en meter fra forankørende og intet sker , ja så må man jo selv hjælpe til... elendigt system, men når det nu er på bilen skal det jo også gerne virke.... og at de tester det i ting og sager overbeviser mig ikke, ligesom i reklamerne er der en god gang manipulation med i spillet der også..... men fuck det , skal snart til service , så må vi se om de vil teste det for mig. vil lade sælgeren stå foran og vifte med arme og ben, det må de da kunne gøre som service....

• #6   10. jul 2013 Ja det er nemt at konstatere, efter klippet er lagt op... Husker bare, ag det virkede i en up.. Men selvtak for input.. Det kunne jo være der var nogen som skrev i forum, for at få svar, og hjælp

Kommentér på:
city brake

Annonce