{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Olielampe blinker 2 gange efter start af VW Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har for ca. en uge siden købt mig en VW Golf 3 1.8 fra 1994. Den kører fint og fejler intet, dog begyndte den i morges at gøre noget mærkeligt.
Jeg bemærkede at når jeg startede bilen, så lyste olielampe osv. som det skulle og da motoren var igang og alle kontrollamper holdt op med at lyse, så blinkede olielampen 2 gange og derefter er alt normalt. Der er ingen mislyd i motoren og der rigeligt med olie på bilen. Bilen kører også fint.
Jeg har søgt lidt rundt herinde og har fundet frem til et par lignende sager, men ville dog lige høre om det er samme problem jeg har.
De sager jeg har fundet omhandler at bilen konstant eller kortvarigt, enten lyser, blinker, hyler eller lignende hvorefter det holder op. Jeg har så læst mig frem til at de fleste kunne løse deres problemer ved at skifte to følere, hvorefter problemet forsvandt.
Lige i mit tilfælde er der ingen hylen eller noget i den stil, men blot lige at olielampen blinker 2 gange og så sker der ikke mere. Jeg har kigget manualen til min bil igennem og her står ikke noget omkring det jeg oplever.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

MVH
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olielampe blinker 2 gange efter start af VW Golf 3
Kommentér på:
Olielampe blinker 2 gange efter start af VW Golf 3

Annonce