{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Støddæmpere, hvilke?
  • #1   30. jul 2013 Hehe, der er da Olie OG Gas i ALLE støddæmpere, hvis vi ikke snakker om Citroen eller Mercedes luftaffjedring og lign.

Du skal købe et kendt mærkevare:
    Enten originalt, Bilstein, Koni, Monroe, Sachs....lad værre med et eller andet billig bras fra et firma ingen kender.

• #2   30. jul 2013 Begge dele er fra SACHS smiley

den ene:
    SACHS Støddæmper foraksel til køretøjer med standardchassis dobbeltrør Fjederben Olietryk højre SF26/18X140A

Den anden:
    SACHS Støddæmper foraksel til køretøjer med standardchassis dobbeltrør Fjederben Gastryk højre SFE26/18X140

Det er det som forvirrer mig.. smiley

• #3   30. jul 2013 Der knap 100,- forskel, så jeg vil jo bar ha den bedste.. smiley

Og der ska sænkningsfjedre på, hvis det har noget at sige?

• #4   30. jul 2013 Det er svindel at kalde den ene olie og den anden gas.

Det er olien som giver den dæmpende virkning og der er pumpet nitrogen-gas eller lign. i dem alle for at forhindre at olien begynder at skumme så den pludselig ikke dæmper mere.

Jeg ville tage den billige af dem, den anden lyder som en fabrikant der bare vil tjene lidt ekstra penge på den samme støddæmper.

• #5   30. jul 2013 Det er fra samme hjemmeside.. Det er derfor jeg spørger.. smiley

Men jeg tar bar den billige så.. smiley

Kommentér på:
Nye Støddæmpere, hvilke?

Annonce