{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Security til DHB 2007 {{forumTopicSubject}}

Hey!

Hvad så - hvad synes i andre banditter der var til DHB, om Security-folkene der blæste rundt på pladsen efter kl. 20, og herskede? smiley

Et par gutter fik besked på at standse bilen med det samme og låse den af, og gå ned til deres telt (100 meter fra hvor de blev standset) - pinligt ædru gutter, der lige havde glemt kørselsforbudet.

Ind i bilen med dem, mig og et par kammier til at skubbe bagpå, selvfølgelig med lys på bilen. Efter 10 sek kom en Sportsvan FLYVENDE, der stoppede med hylende dæk - som alligevel godt kunne se det morsomme i, at nu KØRTE den jo ikke længere. Den blev skubbet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Security til DHB 2007
  • #1   3. jun 2007 smiley nice

• #2   3. jun 2007 de var nogle pik hovder

• #3   3. jun 2007 nogen magtliderlige gutter imellem jeg skulle bland andet ned til udstilling med min corolla og jeg har lige startet bilen og køre stille og roligt derned mens der kom løbende en gut efter mig og råber og skriger at jeg har holdt og brændt dæk så siger jeg hvad snakker du om mand har lige startet bilen..jamen han havde stået bag ved mig og set det..så fortalte jeg ham lige hvad jeg mente om ham og han kunne mærke på dækkende..forsat god aften sagde idioten så..SUK

• #4   3. jun 2007 Hehe de var helt ville, to af mine kammis blev stoppet og blev tjekket for stoffer og våben... og grunden til det... tja rutine tjek heheheh...

• #5   3. jun 2007 ville = vilde

• #6   3. jun 2007 En ting er sikkert - mange af dem kunne ikke tåle at have den magt.

• #7   3. jun 2007 det er derfor de er der

• #9   3. jun 2007 lær dog og lev med dem ... de er der jo for jeres skyld ... Og hvis folk kunne bruge indersiden af hovedet, så havde du ikke haft grund til at være så hurtige ud af start hullerne ... men da MANGE ikke fattede at men hverken kørte efte kl. 20 eller lavede brænder andre steder en brænder pladsen. Og man skulle over holde fast grænserne ... derfor var de så emsige...

• #10   3. jun 2007 de var noget dumme ja .. de sagde også vredt til mig og en kammi vi skulle finde en plads med det samme.. så var han sej ham den skaldede smiley

• #11   3. jun 2007 ¹ Negeren ¹ : det skal lige siges at alle vagterne der nede har taget vagt kursus eller må de ikk være vagter.

jeg vil nu sige at de lavede et godt stykke arbejde der nede og reglerne er som stort set alle andre steder

• #12   3. jun 2007 mig og en kammerart var ved at blive kørt ned af en idiot i nat da han kørte rundt uden lys for ikk at blive opdaget og han kørte sku lidt mere end 20 km/t

• #13   3. jun 2007 har jeg ikk hørt noget om BDog

• #14   3. jun 2007 men hvad med ham der blev kørt over fredag aften/nat

• #15   3. jun 2007 Ja jeg klager heller ikke over vagterne, de gjorde det fint.. også dig Jeppe... Men syntes nu der var nogle sjove episoder.. smiley heh

• #16   3. jun 2007 de demonstrere det kun hvis de kan se på folk at de bliver nødt til det. jeg har selv det vagtkursus og jeg ved sq godt hvordan de har det ved at stå der i en held weekend med fulde mennesker også bliver man nødt til at være sådan og især når folk ikk overholder reglerne

• #17   3. jun 2007 BDog jeg fik det af vide af flere

• #18   3. jun 2007 Garfield - man behøver ikke nødvendigvis have taget vagt kursus for at være vagt.
    Det kommer nemlig an på om man er ansat af et sikkerheds firma/vagt firma eller om man er ansat af DHB dem selv.

• #19   3. jun 2007 what? .. tror i ikke de ville ha' sagt noget om det så? ( voldtægt og nedkørslen)

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.165
    #20   3. jun 2007 var selv ved at blive kørt ned af en vagt der kørte mindst 90km/t da det var næsten mørkt

• #21   3. jun 2007 Oplevede ingen problemer. Tværtimod langt bedre forhold en de sidste to år.

• #22   3. jun 2007 jeg snakkede med nogle af vagterne der nede og alle vagterne have vagtkursus

• #23   3. jun 2007 BDog : Fik af vide at en Hund var blevet voltaget.

• #24   3. jun 2007 Jep, 3 uger betalt af fagforeningen nu man alligevel går ledig, og man bliver vagt... Come on!

De kørte selv som idioter derinde, og der er INGEN grund til, omkring midnat hvor ALLE er stive, at "eftersætte" en der kommer trillende med 20 km/t, med en 120 km/t's eftersætning ned over pladsen...

Lad os nu bare få nogle fodtusser ud! (istedet for så fede vagtfolk at de ikke GIDER bevæge sig ud af vognen), og lad os få nogle vagtfolk der i det mindste kan smile til os andre der er tossede, og bare har det hyleskægt, og iøvrigt overholder reglerne?

• #25   3. jun 2007 Og mht. de rygter om voldtægt og nedkørsel - COME ON!

Rygter er sjove at lave og hurtige at sprede.

Det var noget om at et telt skulle have "hængt fast" i en bil, hvor der i teltet angiveligt havde ligget en død-drukken fyr, der var gået kold.

Jeg synes det virker lidt som en historie.

Voldtægten ved jeg intet om, har intet hørt, men håber da så absolut ikke det er sket.

• #26   3. jun 2007 det va så fet til DHB

• #27   3. jun 2007 Jeg er selv vagt - og er faktisk på arbejde lige nu og jeg ville betegne mig selv som en af de sjovere af slagsen er emd på lidt af hvert og er bestemt ikke emsi - men hvis folk ikke forstår ting så bliver man jo nød til at skrue bissen på - hvilket jeg ikke gør særlig ofte, ved nemlig selv hvordan det er at være til fest og der står emsi vagter SÅ NEDEREN!!

smiley

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.165
    #28   3. jun 2007 rigtig troels.... så 2 drenge der fik klippet deres armbånd og blev bortvist fordi de kørte kl ca 11 om aftenen.... some on man....! 90% af de folk der var der vidste slet ikke at der var kørselsforbud!

• #29   3. jun 2007 Troels O : vagterne stoppede jo ikk bare folk der kørte for hurtigt eller efter klokken 20:00. der var også mange steder hvor folk lavede bål midt i det hele, men hver sin smag..

også lige en sidste ting jeg har ikk fået vagtkursus igennem min fagforening har selv betalt det og man lære faktisk meget på de 3 uger.

• #30   3. jun 2007 haha jeg var crew der ude.
    vi fik en advarsel i at køre efter kl 20. vi lagde så os at driftede på campen smiley

• #31   3. jun 2007 - papi - : Ja der er stadig nogle hundehoveder der stadig stiger på et tog uden at først sikre sig hvor det køre hend.

• #32   3. jun 2007 Jeg fik betalt mit kursus af firmaet Plus løn smiley det var okay smiley og er glad for at være hvor jeg er idag..

• #33   3. jun 2007 Synes at det var ok. Vi lå i telt nede for enden af landingsbanen nede ved motartbanen og der var mega mange der kørte mega rådent. Synes at det er for dårligt at folk gør sådan noget hvor der er så mange mennesker.

Men fint at de begyndte at fratage armbånd når det er folk gør sådan noget. Synes at det var ok. Sådanne folk skal være sure og magtsyge. Så gider man jo ikke snakke med dem. Og det er det der får folk til at overholde regelerne. smiley

• #34   3. jun 2007 Freimann, du drømmer jo også om at lave en brænder smiley *host* kobling *host* smiley hehe

• #35   3. jun 2007 Tror hovedsageligt bare det var løse vagter de havde fået ind, der var ihvertfald kun 1 reklamevogn, og det var noget CS-et-eller-andet, så vidt jeg husker.

De andre vogne var bare blandede vogne, berlingo, golf 2, patrol osv osv, med et klistermærke på (gult med sort SECURITY på) - bare noget de havde fået produceret i anledning.

• #36   3. jun 2007 CNS lyder faktisk meget rigtigt!

En hvid toyota sportsvan med firmanavnet allernederst på siden, i bunden af dørerne

(og nu med manglende VAGT-"magnet"-streamer på fronten......)

• #37   3. jun 2007 En af mine venner lå også og køre ude for pladsen . han kørte max 20 men lå og gassede op så kom der også sådan en vagt og sprang ud af bilen for og be ham om at det måtte han ikke men da han kom ind var der lige to vagte der spurte ham om han ikke lieg lavede en kage til kaffen i hans supran . så der er godt for forskæl på dem ..

• #38   3. jun 2007 Det er mystisk at de ikke bare kan jævne det ud, så man ikke skal gætte om det er en flink Security eller hvad, der dukker op...

• #39   4. jun 2007 jeg var også på brænderpladsen med min bil lørdag aften som man jo også gpdt må...da jeg så skulle tilbage med bilen fik jeg skideballe mindst 10 gange på vej der hen :S jamen bilen skal jo ligesom tilbage fra brænderplasen..

• #40   4. jun 2007 nu skulle jeg jo køre dernede og var derfor pinlig ædru og der var MANGE der var så dumme at høre på så det fatter man da slet ikke så hvis i skulle ligge øre til det halve af det vagterne gør så ville i nok også være lidt emsig.

• #41   4. jun 2007 men der vil jo altid være nogen der misbruger deres magt sådan er det jo også med rigtige strisser.

• #42   4. jun 2007 Magtliderlige fæhoveder, og mange af dem kørte selv som en brækket arm.

• #43   4. jun 2007 grineren fik 5 advarelser på den wek i min supra man må ikke stikke af fra dem sagde de ha ha ha

• #44   4. jun 2007 Fedt at man kan komme ned og stå vagt nede til dhb når man nu ikke kunne komme ind på politi skolen! så var alle kanylerne ikke helt spilt alligevel! haha steoide typer med kort lonte, ingen humor, og dårlig hukommelse! (blev holdt ind til siden for at have lavet hjulspin.. bare lidt noget pis at det var en corsa 2 biler længere fremme som var ejern af dæk røgen.)

• #45   4. jun 2007 Vagterne var 1000% okay !

Bare snak stille og roligt, og du kan snakke dig ud af alt, ligesom med politiet..

Giv dem ret, og hør efter....

Enkelt !

• #46   4. jun 2007 Hvis folk ville opføre sig ordentligt, var der ikke brug for vagter. Vi sad og grillede, endda på de dertil indrettede områder og en stiv forbipasserende mente at vi skulle da have hans næsten fulde ølflaske i nakken, så den kom flyvende gennem luften.

Hvis det er den opførsel man kommer med, så må man da forvente at vagterne skal være der og at de kan have svært ved at smile.

Dog vil der også herfra være lidt brok over vagterne. Vi købte drikkevare inde på pladsen i nærheden af indgangen, gik derefter på toilet, men da vi så skulle tilbage måtte vi ikke have dem med ind igen, HVORFOR???

Min kammy fik en sviner af en crew for at stå i vejen for hans skraldebil (de der små åbne ladbiler), min kammy svarede igen (der var jo 1000 mennesker i vejen) da skraldebilen så var 10 meter lændere nede kom der en halv sandwich flyvende derfra. DET MÅ SQ IKKE SKE!!!

• #47   4. jun 2007 deter rigtigt nok at der var en der blev kørt over fredag nat.... der var nogle stive sjællændere der havde slæbt et enmand´s telt (med en der sov) ud midt på kørebanen... og lidt senere var der så nogle andre stive sjællændere der ikk viste telte var der, der lige skulle ud og race og ups der var sørme lige et telt.... ham i teltet er fra skjern området....

• #48   4. jun 2007 Jeg syntes de gjorde deres arbejde udemærket. Flinke folk - Snak pænt til dem så snakker de også pænt til dig. Og Vice versa. Det er min erfaring.

• DAZZ D
    DAZZ D Tilmeldt:
    apr 2005

Biler: 3 Emner: 20 Svar: 137
    #50   4. jun 2007 Jeg var selv CREW derude i år, og vil gi´ ret i at der manglede et informationsmøde for personalet...

Der var ALT for mange frivillige der ikke vidste ret meget om noget som helst... Ikke at de var dumme, men de havde simpelthen ikke fået informationer nok. inkl mig selv

For mig at se så SKAL de FØRSTE crewfolk man møder, når der køres ind på flyvepladsen, vide ALT... DVS hvor, hvornår, hvordan....i en større udstrækning.

En kammi og Jeg havde en 1 times pause Fredag og valgte at gå ind i Pit´en for at kigge på nogle af kørebilerne.
    Tror vi havde nået at gå 20 meter før én af kørende kom hen og spurgte hvor fanden han skulle smide sin kørebil..og hvor teknisk kontrol var!?!?!?!?!?. Der fremgik for lidt information i det materiale han havde fået tilsendt..Det vil jeg gi ham ret i....Og Jeg anede intet om noget som helst.

Det var så kun starten. I løbet af ½time var de første 10 kører henne og spørge om præcist det samme......

Jeg kunne fuldt ud forstå kørenes frustration, og var selv KÆMPE overrasket over den dårlige planlægning.

Til sidst kaldte jeg over radioen til min chef og fik igennem ham kontakt til de officials der styrrede Pit´en.
    Og jeg blev løbende informeret, så jeg kunne besvare nogle af de spørgsmål der kom.

Derefter fik jeg arrangeret lidt skiltning på Pit´en vedr Teknisk kontrol....... og tingene begyndte så småt at glide..Dog var det på ingen måde optimalt! Men det fungerede.
    (Så langt så godt)

MEN!!!

Hvad mange så ikke lige tænker over er: At RIGTIG mange ting skal klappe.
    At lave sådan et arrangement er ikke sådan liiiiige at gøre

Og man kan aldrig vide hvad der sker..... Der er desværre RIGTIG mange IDÌOTER (gæster) der kræver enorme resourcer at kontrollere..

Som jeg oplevede det gang på gang, så gider folk ikke overholde de skilte der er placeret, eks hvor man må gå og ikke må gå.....

Der var også flere der brød igennem afspærringer, både Minetråd og sågar indhegnet område..!!!!!! Og vi skal heller ikke glemme de køre tider der var på campen.... FOLK kørte simpelthen som det passede dem...

Godt nok var der 3-400 Crew folk derude, som hver i sær havde et bestemt job at opfylde.. Men vi har altså med 10-15000 gæster at gøre og det er sgu svært at være 100% til stede når de første 1000 mennesker ikke følger de regler der er......Do the math!!!

Og det skal også siges at mange af CREW folkene ikke havde så meget med selve arrangementet at gøre, men eksempelvis sørgede for at samle skrald op... De ved jo ikke ret meget om hvad der foregår og på hvilke tidspunkter!!! og det skal de sådan set heller ikke!

Nu har jeg selv været en del af DHB 2007 og oplevet stemningen både på Pladsen og Back Stage og det er klart der er mange ting der kunne gøres bedre.
    Men gæsterne mangler også disciplin!!!!!

Tænk engang på hvor meget tid og resourcer der kan frigives hvis ikke man skulle rende rundt og opdrage på tåbelige drengerøve der ikke kan finde ud af opføre sig ordentligt???!..
    Reglerne er der for en grund... og til dem der skulle være i tvivl om grunden så er det Bla Jeres sikkerhed!!!!!

• #51   5. jun 2007 Hvad HELT præcis er problemet i at folk trisser rundt efter kl. 20?

Der er fandme 2 km ned til pladsen for dem med dårlige pladser, hvad er problemet i at man lige trisser op og parkerer længere oppe (og selvfølgelig gør det fornuftigt), for at spare ens ben?

Mine ben er TOTALT smadrede her et par dage efter smiley

• #52   5. jun 2007 Troels O - Reglen, der er problemet, man bliver simpelthen nød til at forstå dem, ellers kunne man jo købe et løbehjul smiley

Ej, det er træls, men der skal være ro om natten jo.. ..

• #53   5. jun 2007 Man kan jo godt holde det til tomgangskørsel? Min Mitsu kan fint trække sig selv i tomgang i 2. gear, og der kører den omkring de 20, og så er det problem løst? smiley

• #54   5. jun 2007 Korrekt.. ..

Men tja, synes det er okay med de regler smiley

• #55   5. jun 2007 Du lå garanteret heller ikke i den anden ende af pladsen...

• #56   5. jun 2007 Jeg tror ikke der er ret mange der er ædru nok til at køre bilen tilbage, når man tænker på, at det er normale færdselsregler der gælder.

Men jeg kan så ikke forstå hvorfor der skulle være en returløbsbane, som gjorde at man ikke kunne campere i begge sider. De tidligere år han deltagerne da godt kunne køre ned gennem p-pladserne

• DAZZ D
    DAZZ D Tilmeldt:
    apr 2005

Biler: 3 Emner: 20 Svar: 137
    #57   6. jun 2007 ATT: Troels

Du tror da vel ikke seriøst at det ville kunne lade sig gøre at tillade kørslen efter Kl 20?????

Med alt respekt, så er du fandme naiv!!!!

Du er sikkert en fornuftig mand, men det er der tilgængæld 300 andre der IKKE er......

Du så selv hvor mange der lavede brændere eller accellerede kraftigt på camp området??? DET ER SINDSYGT!!!
    Ikke så meget fordi jeg ikke tror folk kan styrre deres biler, men der render jo de første 1000 menneker rundt med en 47 hestes brændert og du ved sikkert selv hvor utilregnelige fulde mennesker er..... Det er set 1mill gange at en berustet og overstadig gut/gutinde lige pludselig løber/hopper/springer rundt som jeg "ved ikke hvad":-)

Og bliver du påkørt med bare 20km/t så kan jeg love dig for at du brækker lemmer.... 20km/t føles ikke som ret meget når man sidder i bilen... Men forestil dig 1000kg (en bil) rammer en person på 80kg, ja hvem tror du der tar´ mest skade og i det hele taget stopper/flytter sig????

Reglen er god og skal og bliver under ingen omstændigheder ændret..... Tror nærmere den bliver skærpet yderligere... Folk er kommet for enten at køre bil (racerbanen) eller se biler...
    Folk der tror de skal cruise rundt og se smarte ud, det bliver en saga blot.... Vil mene at det bliver forbudt om et par år, ca.

Og som Anders C skriver så gælder færdselsreglerne også på campen...EOD

• #58   7. jun 2007 Security-folkene kørte sgu tit NOGET over de 20 - og ædru chauffører eller ej, er der jo også noget der hedder stive gæster, som måske ikke lige bemærker en Berlingo der kommer blæsende med 100 i timen...

• #59   8. jun 2007 jeg var også godt træt af den hvide sportsvan fra C.N.S. de var så blæst i hovedet!

eks: mig og to kammerater kørte rundt i en rød calibra og skålede med hele pladsen ca kl 19 lørdag det startede med at den ene sad på taget mens vi to andre sad inde i bilen. så blev vi stoppet af den der patrol. de var skide flinke og da de kunne se at hele bagsædet var fyldt op med bagage lod de min anden kammerat sidde i bagage rummet. så kørte vi ca 100m så kom den der skide sportsvan blæsende og stoppede mig som kørte og spurgte: "hvis jeg siger til dig at færdsels loven gælder på pladsen, hvad tror du så du gør galt? "
    så løftede jeg min tuborg mellem benene og sage "den her?" men så sagde han fandme at min kammerat skulle hoppe ud af bagage rummet ellers ville jeg få et klip i kortet... altså hvem fanden tror de at de er.!
    helt ærligt.
    tydeligt bevis på at steroider skader din hjerne!

• #60   11. jun 2007 CNS har generelt fået RIGTIG mange klager.

synes fandme de ødelagde stemningen om aftenen totalt!!!!!

Kommentér på:
Security til DHB 2007

Annonce