{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.602 visninger | Oprettet:

Security til DHB {{forumTopicSubject}}

Ja, emnet skal sgu lige op at vende smiley

Jeg savner lidt professionalisme, og evne til at skille ret fra vrang.

Da manden styrtede ned fra tribunen og slog sig bevidstløs, kom security hurtigt og dækkede af så der var plads til lægefolk, super cool, sådan skal det være. En mand prøver så at komme hen til stedet, men bliver stoppet af en vagt der bare skubber ham væk, og manden prøver at forklare at hans søn på en 7-8 år vil jeg skyde på, stod og kiggede på en mand med hul i hovedet, og han kunne IKKE få lov at hente ham.

Jesus f*cking christ, hvad sker der? Ungen får da traumer for livet, bare at stå og se på lægefolk flyve rundt, og en mand der bare bløder fra hovedet?

Natten mellem lørdag og søndag sad jeg og snakkede med min kammerat i hans bil, vil skyde på det var ved 4 tiden, så kommer 3 stive gutter over og vil have os til at køre dem ned mod den anden ende af pladsen. Vi forklarer at vi ikke kan pga. sprængt kølerslange (E21eren der var inde på brænderpladsen), og de begynder at skabe sig. En vagt (passaten med SECURITY nr. 1 påskrevet) kommer kørende forbi, men ænser INTET?! Disse 3 gutter prøver så at standse en anden security-bil, der bare gasser op og skynder sig væk.

Er det noget at gøre, bare fordi modparten var større end dem selv????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Security til DHB
  • #1   7. jun 2009 har sku osse set dem opføre sig som tåber flere gange på få dage..

• #2   7. jun 2009 nogle af dem var rigtig fine! Andre var bare nogle røvhuller der er blevet mobbet i skolen og har set sig sur på alt og alle og var for dumme til at blive politi (HELDIGVIS)

• #3   7. jun 2009 kan da fortæller at min kærste bliv køre over af en af dem har brækker et ben bilen køre lige over hin... bare fordi hun ikk kunne nå at hoppe til side da de kom køre

• #5   7. jun 2009 Vil ikke sidde og kalde dem minidillere og andet, det virker for pigesurt, men ser man professionelt på dem, er der ét eller andet galt... smiley

• #6   7. jun 2009 har alle papir på ham osv men en af mine venner smader ham i jorden og han gik ud som et lys noget tid efer kom et par stykker af dem og tog os alle sammer med henn til dem for at snakker og så bliv da ikk mere ud af det men han er blivet meldt for det

• #7   7. jun 2009 ja det håber jeg dælme os dan J... altså at i anmeldte ham/dem.....

• #8   7. jun 2009 De kørte fanme os rådent.

• #9   7. jun 2009 jakob s ja det var hin da bliv køre af sted der

• #11   7. jun 2009 Var det bare os, eller var der flere der selv var i stand til at se at nogen af dem var Fuckt på coke og pisseaggressive... (og ska da siges at vi ikke engang smed hjul rundt, var stive eller andet)...

• #12   7. jun 2009 ja fatter fanden ikk de folk de skuller ikk ha lover til og have sådan et job

• #13   7. jun 2009 de var total agrasive og misbrugte der stilling de var ved at køre mig og kærsten ned da de skulle hen til en der brændte dæk at syge i hovdet

• #14   7. jun 2009 sys sq man skal skriver ind til vmax og klage over dem

• #15   7. jun 2009 Havde en kammi, hvor hjul lige røg rundt, så var de ved at smadre ind i nogen biler fordi de sku op til ham, og så rykkede de bare armbånd af ham,, hans pupiller var syg store...

• #16   7. jun 2009 synes de gjorde hvad de skulle... så ingen problemer herfra... var hele tiden synlige og gjorde hvad de skulle af hvad jeg ved af.

• #17   7. jun 2009 Der var specielt en hvid eskort, nede på camp området, KÆFT de var så seje... man skulle nærmest ikke slå en skid før de var der med saksen.

Der var en der lavede en lille brænder, så kom de med hvinene dæk og håndbræmese, og man kunne se hvordan de allerede råbte og skreg inden de kom ud af bilen. Så løb de over mod bilen og hev manden ud som iøvrigt var stoppet havde slukket bilen og var på vej ud.

Så stod de og råbte og skreg og hev fat i ham, men fuck det så godt ud at hele hans lejr, (en 15 mand) kom farende ud af teltet og løb råbende og skrigene over imod dem. Så var de ikke så seje mere. Så var det lige pludselig dem selv der lavede hjulspind væk derfra da øldåserne haglede ned over den gamle udkneppede ford.

• #18   7. jun 2009 ja de er fanden alt for meget hvad pokker kan man næste stiller op over for dem

• #19   7. jun 2009 Jeg synes det er for dårligt at de bruger (TYDELIGVIS) u-uddannet personale som sikkerheds folk.

• #20   7. jun 2009 jan vil gi dig helt ret i det

• #21   7. jun 2009 Synes mange af vagterne lagde og fyrede de biler der af. Den lille Daewoo matiz, susede forbi nede hos os flere gange inden for kort tid med en fart jeg vil vurderer til 40-50, hvordan vil de så forklare andre hvor stærkt man må kører derinde, hvis de ikke en gang selv fatter noget af det?

• #22   7. jun 2009 Godt der er nogen der tager netop dette emne op..

For de folk var da bestemt meget uprofessionelle..
    De gutter var sku så hårdt pumpet og brede over ryggen så det var helt uhyggeligt og de havde da bestemt ingen evne til at komunikere med folk.. Det virkede mere som om de var ansat til at skræmme folk frem for at løse konflikter og holde orden! Og det er bestemt ikk noget der gør tingene bedre, at de skal vise sig frem på den måde og skabe sig åndsvagt..

Der var sgu flere steoider i kroppen end hjerneseller!!

Dybt useriøst fra Vmax og Morfar efter min mening.

I øvrigt mener jeg dette var det dårligste DHB til dato - en meget skuffende oplevelse..

Mvh Jens Banke

• #23   7. jun 2009 -MY NAME IS NONAME- -

hvad fanden skal man gøre ved det hvad sys du

• #24   7. jun 2009 PIKHOVEDER HELE BANDEN!

• #25   7. jun 2009 har kun hans naven

• #26   7. jun 2009 ham da stod for dem hedder carsten due det hedder oli security valhøjvej 16 baghuset 2500 valby

• #27   7. jun 2009 Jeg stod nede ved metal campen. så kommer der to vagter ind til de der læger med en som har været oppe og slås, han havede lidt hul i hovedet og var pisse stiv. så mens vi står der kommer den ene vagt ud. han kigger så i den tilskadekommene´s pung. Det også fair nok for og finde ud af hvem han var. men ikke nok med det så var der lige et bundt sedler i den pung og de kom da lige ned i lommen på den vagt. der var nok 2000 ca som man lige kunne skimte det. så gik han ind igen som intet var sket . Det er bare ikke i orden ..
    Gik over til chefen for metal camp dagen efter og han ville så have et møde en alle cheferne for de vagter.

Stavefejl er gratis

• #28   7. jun 2009 jeg skulle bare ha set ham der tage de penge der fra hans pung hold da op så var da sket noget skulle nok få politi og hele pisser der ned

• #29   7. jun 2009 - Banke - - Enig det var et sygt dårligt DHB -

• #30   7. jun 2009 der var 2 forskellige vagt firmaer på pladsen..

• #31   7. jun 2009 Jeg fik af vide der var 4

• #32   7. jun 2009 De oplevelser jeg havde med dem var fine. De sagde pænt godmorgen osv og der var ingen problemer. Det eneste jeg så der skete var at den der hvide polizei ferrari cab lavede donuts midt i en menneskeflok, og der fløj vagterne hen og smed ham ud, og sådan skal det jo bare være...

Men med de historier er det da tydeligt at der er et problem...

• #33   7. jun 2009 er helt enig i at det var en dårlig insats mht. til security, folk sprang ofte over hegnet ned til driver campen, noget jeg ikke finder spor morsomt!!! der var folk der inde der på ingen måde havde noget at gøre der.... er meget skuffet eftersom det var mit andet år i driver campen

• #34   7. jun 2009 fra cvr registeret:
    OLI SECURITY ApS
    Pnr: 1012992269
    Startdato: 31.01.2007
    Ophørsdato:
    Adresse: Valhøjvej 16
    2500 Valby
    Telefon:
    Fax:
    Email:
    Branche: 801000 Private vagt- og sikkerhedstje nester
    Tilhørende CVR-nr: 30237706
    Antal ansatte: 5-9
    Reklamebeskyttelse: Nej
    Hovedafdeling: Ja

de er registeret ved politi også

• #35   7. jun 2009 Jeg har seriøst aldrig været med til noget lignende. Hvis der var en bil der bare lige hurtig smed dækene rundt så gik vagterne amok som om det var en mord.

De var uProffesionelle, skræmmende, og magtliderlig. og det er INDISKUTABELT

• #36   7. jun 2009 Jeg synes nu dem i Metal camp'en der stod fast ved teltet var fair, og venlige.

Men de tosser der kørte rundt i bilerne inde på metals område og spillede security, skulle da godt nok havde været rykket ud af bilerne.
    Græsmark+50 km/t er ikke i orden. slet ikke kl 2 om natten.

Vores naboer sad med stearin lys for at have lidt lys der om natten, de var sat i nogle holdere så de ikke kunne vælte, men nej nej ingen levende lys i camp området. og det skulle lige præciceres ved at smide en øl i ansigtet af den første der brokkede sig.

Dybt useriøst, og meget magtliderlige personer.
    + der er ingen respekt for sådan en steroide pumpet tyrenakke. Lytter sq mere til en der kan tale roligt til en, i stedet for at starte med at råbe.

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 5
    #37   10. jun 2009 Jeg kan godt lide din måde at skrive din historie på Dan. omkring din ven som slog vagten ned efter din dame blev påkørt, jeg var tilfældigvis vidne til sagen, og jeg mener ikke at jeg så din ven slå en vagt ned, jeg oplever at bilen venter på at komme ind på festepladsen og du prøver at få din kæreste væk fra vejen, men hvorefter hun går ud foran bilen, som jeg ser det køre bilen ikke mere end 5 km i timen, uheld kan ske, er blevet oplyst om at vagten var på vej ud til knivstikkeri, så kan godt forstå de har lidt travlt og at de derfor dytter og bruger deres havariblink, jeg vil betegne det som mangel på respekt når man ikke flytter sig for en bil som dytter eller køre med udrykning.
    Jeg kan huske at vagten hjælper din kæreste og dig ind i bilen, og køre jer til en læge, jeg er også blevet oplyst om at der ikke skete hende noget, og det kun var hendes bukser som blev ødelagt, og hun modtog 700 kr for dem.... Så det er meget sjovt at du lyver på den måde... måske mangler du opmærksomhed, men i min verden er du til grin.... jeg mener at de fleste vagter gjorder et flot stykke arbejde.
    Hvis man følger reglerne som V max kom med ville man ikke komme i problemer, og blive bortvist, men alle de personer som blev taget for at køre stive og køre uden kørekort, kunne hurtigt have forvoldt større skade på personer hvis de ikke blev stoppet...
    Jeg mener personligt de udførte et godt stykke job når jeg ser på hvor lidt problemer der var med så mange mennesker samlet på et sted. De vagter som var på pladsen var ikke de bedste de virkede en smule bange og skræmte....

• #38   11. jun 2009 Nu var jeg godtnok ikke med, da jeg ikke helt kan forstå hypen ang dhb... Meen syntes godtnok at flere af jeres historier virker voldsomme..

• #39   11. jun 2009 kasper H - Lad mig gætte på du selv var vagt? Ellers forstår jeg ikke du kan forsvare de tumper. De var da så røv latterlige de vagter..

• #40   11. jun 2009 kasper H du snakker vis for din død moster der hehe du jo hele til grin hehe men nu når du sikker selv er vagt så høre du nok også når da bliver en forsikker sag ud af det ikk du ved jo slet ikk hvad du sankker om

• #41   11. jun 2009 og kan lover jer for jeg vil gøre alt så de vagter ikk kommer igen. og har kontake vmax om det også

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2008

#42   11. jun 2009 Jeg kan desværre kun se en som er til grin Dan og det er dig selv, med alle dine løgn historier, jeg er ikke selv vagt, Heldigvis!!! jeg benægter ikke at din dame blev kørt ned, jeg fortæller historien som jeg så den, og med alle de fine historier som du kommer med, som kun er dig selv som har oplevet kan jeg kun forholde mig til hvad jeg selv så... Og jeg så ikke en vagt blive slået ned.
    Jeg kan godt forstå du vil i retten, som nok ikke hjælper meget, som alle andre unge mennesker når de føler de er blevet uretfærdigt behandlet. er det altid retten, men jeg kan ikke helt forstå hvordan din dame kunne gå fra stedet hvis hun havde brækket benet. nu har jeg selv prøvet at brække mit ben, og var ikke i stand til at gå nogle steder. med held og lykke med at prøve at få de folk fyret så de ikke kommer igen næste år....

• #43   11. jun 2009 Kasper H:

Det kan jo være det ikke lige er den episode du har set? kan det være en mulighed?

• #44   12. jun 2009 tja kasper H så var det sq helig at hun ikk kunne gå fra stede af ja hun kunne stotte på ben sandt nok men har ingen grund til og bliver sur over det jeg ved hvad da skete og kan lige som forstå du ikk gøre det også hele iorden for mig kan ikk se nogen grund til jeg skal bruge mere tid på og skriver med dig forsat god dag

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2008

#45   12. jun 2009 til Jesper...

Det er den samme episode jeg har set....

• #46   14. jun 2009 Kasper H>>> Det er da sjovt som du har set eller oplevet alle de episoder der har været på DHB i år, og du har også kommenteret dem alle sammen her inde på Bilgalleri, og alle sammen i DHB ånd. Der er ikke nogen der har gjort noget forkert, alle de 12999 andre gæster som var der har set noget andet end dig, men det er dig der har ret, FLOT. Du er sku' et fjols at høre på. har du aktier i Benjamin.

Jeg var flere gange ved at blive blæst ned af en af de der lort vagt biler som kom kørene med godt omkring 100 stykker. De kan sku ikke tillade sig at køre så stærk når de ved der render folk rundt som har indtaget alkohol i store mængter, der er der ikke for at ramme så mange mennesker som muligt men for at holde ro og orden. Men de havde lige den modsatte virkning i år. Og det er på intet tidspunkt vagternes fortjeneste at hverken mig, kæresten eller kammeraterne ikke blev kørt ned, vi måtte selv sørge for ikke at blive ramt. Hvad er lige bremselængten med 100 km/t

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2008

#47   16. jun 2009 Til Martin C.....

Det er da helt sikkert forkert hvis folk køre 100 km på området. hvad de har lov til ved jeg ikke vedr deres fart på stedet, men hvis der er store problemer kan jeg godt forstå de køre hurtigt, og det ville du vil også selv gøre hvis dine venner var i problemer, eller ambulance folkene ikke vil rykke ind før der kom en bil. jeg har oplevet 2 episoder som jeg har skrevet om.... jeg vil mene man skal skrive hvad man oplever, når jeg ikke har set det samme som jer... og jeg er åbenbart ikke den eneste som har oplevet det på en anderledes måde.

• #48   16. jun 2009 Kasper H > Jeg vil tilslutte mig forklaringerne med at Security kørte ALT for stærkt på pladsen - også så stærkt at jeg råbte efter nogle af dem, der så åbenbart havde tid til at køre tilbage og spørge om jeg havde et problem, hvortil jeg kun kunne svare, at det havde jeg - og med fulde folk omkring sig burde de fandme bruge hjernen, istedet for at køre som havde de fanden i hælene.

• #49   17. jun 2009 Dem jeg personligt så kom kørene og måtte springe til siden for, skulle hverken hjælpe en ambulance, eller forhindre slagsmål. Nej de skulle da stoppe folk i at brande dæk af. NØDSTILFÆLDE kan jeg godt se.

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    mar 2008

#50   18. jun 2009 Til Martin....

Jeg har oplevet at de skulle stoppe et slagsmål og hjælpe ambulancen. ambulancen ville ikke rykke ind, på grund af at de mente folk var alt for voldsom, derfor ville de have en vagt bil ud til stedet først, inden de selv kørte ind.... jeg mener personligt det er lidt skræmende at det er blevet sådan nu til dags og især til Dhb.... kan godt se det er forkert de køre hurtigt ud for at stoppe en bil som køre for hurtigt eller brænder dæk af... ingen diskusion om det...

Kommentér på:
Security til DHB

Annonce