{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Bytur i Esbjerg næste fredag. D.7 Aug. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik indtrykket af hvad jeg hørte rundt omkring nede på striben i aften, at der var en del der ikke ville møde op på striben på næste fredag, for at blive generet af politiet, men i stedet ville køre stille og roligt rundt oppe i Esbjerg by og nyde udsigten. Og den er jeg da med på...Fik selv en hilsen fra politiet som flere andre for ulovlig parkering, da der ikke var 10meter, men nærmere 8,5 meter til hjørnet. Da jeg fik en lille snak med de 2 betjendte fik jeg af vide at de aftaler der var med Vallø. ikke gjalt mere og at de ikke ville have os på havnen, men at vi skulle finde et andet og mere egnet sted at opholde os. Da jeg sagde at det jo ikke var nemt med alle de skildte med indkørsel forbudt, sagde han at det jo bare var ærgeligt, så fortsatte jeg at som jeg kunne fornemme på stemningen af det de lige nu var i gang med, nok ville resultere i at folk nok ville trække op i byen næste fredag, når de gik i så små sko og skrev alt det der kunne skrives , var svaret at så længe bilerne var lovlige og man fulgte færdselsloven, ja så var der jo ikke noget at gøre ved det, selv om de jo godt vidste at det ikke var i deres interesse at det blev sådan, så jeg håber der er andre der vil tilslutte sig ideen..............

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytur i Esbjerg næste fredag. D.7 Aug.
Kommentér på:
Bytur i Esbjerg næste fredag. D.7 Aug.

Annonce