{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Alle som skal til Esbjerg D.6/4-12 {{forumTopicSubject}}

Hey BG...

Nu har jeg siddet og kigget samtlige tråde igennem omkring det her arrangement som står for skud.
Når jeg sidder og læser blir jeg utrolig begejstret over hvor motiverede folk er for at tage derover.
Hvad enten det er folk fra Sjælland, Nordjylland, Sønderjylland, Sverige eller Tyskland...
Det samme går igen og igen, nemlig et kanon fedt arrangement....
Så læser jeg en tråd om en forening som starter en ide om at få folk til at køre i samlet flok fra sjælland til Esbjerg, som et skulderklap for deres arbejde.... Så stopper jeg op, og tænker det er satme noget der rykker...
Den idè er jeg med på....

Det som jeg egentlig vil sige med den her tråd er....

Jeg ser en enestående chance her, for at vi alle kan vise hele Danmark hvem vi er, og hvor vi kommer fra....
Det er en chance som er "one in a million"....
Den her chance skal bare gribes og tages og vi skal alle deltage...

Så derfor syntyes jeg det er utrolig ærgeligt at læse at nogle enten starter et sted, og kører deres egen veje, i stedet for at koble sig på, også selvom det er en omvej... Hvorfor? Jo fordi folk som kommer fra Sverige, Sjælland eller Tyskland.... de skider højt og flot på hvor stor en omvej det er at komme til Esbjerg, så hvorfor ikke bakke dem op, så vi alle kommer på en gang, i stedet for 10 her og 10 der....
Hvis det her virkelig skal rykke overfor omverdenen må vi sku stå sammen....
Jah der blir trængsel i Esbjerg, men så fandme stå i kø i en time, for fællesskabet og være sikker på det skaber fokus og omtale, end blot at komme ind og finde en p-plads :):):)

En anden ting....

Hvorfor skal vejret absolut spille en rolle????

Alle steder i landet kører folk gaderæs i både sne, frost, sol, tåge eller storm....
Hvorfor skal en smule "måske" regn eller sne slå os ud?
Skal vi da ikke stå sammen når det virkelig gælder?
Skal vi ikke have flere baner landet over, eller skal vi virkelig køre omvejen til Esbjerg hver gang for at køre lovlig gaderæs?

I min verden, NEJ....
Vi skal stå sammen....
For det er hvad gaderæs handler om..... FÆLLESSKAB.....
Så uanset om det sner, regner, stormer, eller hvad det end måtte gøære på fredag, så kommer folket fra Sjælland for at vise Esbjerg deres opbakning....
Så ville i hellere sidde derhjemme og glo på flimmerskærmen en fredag aften, eller ville i ud og opleve fællesskabet, og storstilet ræs i førsteklasse uanset vejret? smiley
Jeg skal sku til gaderæs af første klasse.... :):):)

Og jeg håber sku at folk kommer, og at de slutter sig til fællesskabet så vi opnår et større resultat....

Som en vis herre en gang sagde.... Vi løfter i flok smiley

Vi ses derovre drengerøve og tøser smiley
Osse selvom pigerne har for meget tøj på, og vejret ikke lige er lutter lagkage.... Vi trodser ikke, og vi nægter at rokke fra vores fundament denne gang smiley
Vi skal vise vi eksisterer smiley

en lille ting, jeg kan selvfølgelig godt forstå hvis veteranerne blir i garagen, og mc ligeså, da det ikke lige er sagen med salt eller glat føre, for så velbevarede køretøjer,....

Mvh Dennis Juelkjær

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle som skal til Esbjerg D.6/4-12
Kommentér på:
Alle som skal til Esbjerg D.6/4-12

Annonce