{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Corsa D gsi tuning
  • #1   10. okt 2015 Downpipe, indsugning, chip.. Måske også resten af udstødningen, kender ikk så godt til begrænsningerne på sådan en sag..

Men downpipe 'plejer' at være den største begrænsning på turbobiler, så vidt jeg er informeret..

• #2   10. okt 2015 Men du burde sagtens kunne nå 200hk med chip alene..

• #3   10. okt 2015 ja, altså har kat på det udstødning system der sidder på nu, og er ikke mekaniker eller lign. så ved ikke hvad der er udskiftet, om det er helt fra turbo´en og ud eller det kun er den sidste del smiley

Men har forhørt mig rundt omkring hos de forskellige chip tunings firma´er og de siger allesammen fra 191-202 hk og omkring 267-277nm smiley standart er 150hk 210nm så det er også vildt nok for 3k smiley

• #4   10. okt 2015 Det er ihvertfald det billigste.. smiley

• #5   10. okt 2015 ja, men så vil jeg hellere have det koster lidt, men lortet virker og ikke skaber problemer smiley

• #6   10. okt 2015 Jeg mener eds lover 212 hk, med en chip

• #7   11. okt 2015 Men så er det også noget jeg selv skal montere eller hvordan?:)

• #8   11. okt 2015 Nej, kender godt nok ikke eds, men som oftest, så er det et firma som omprogramerer din motorstyring så den yder mere..
    Nogle sætter en ny motorstyring ind som overruler den eksisterende, men som ikke kan ses på en tester, når fx. bilen skal til service..

• #9   11. okt 2015 Når okay, men eds motorsport er tysk så med mindre jeg køre til dem, så får jeg en pakke med posten også står jeg får resten selv, går jeg ud fra. Måske jeg skulle starte med at forhøre mig rundt omkring på Sjælland, hvad de forskellige chiptuningsfirmaer kan gøre ved den. Også evt købe nogen stumper på astina.dk smiley

Få synet den også fjernet katalysatorer smiley

• #10   11. okt 2015 ved ikke om astina er de rette til det.. tror mere du skal have fat i turbomotor.dk eller sådan nogle..

Astina er så vidt jeg ved, mere gejl end tuning...

• #11   11. okt 2015 Okay tak for det smiley

• #12   11. okt 2015 Det var så lidt.. er du ellers glad for vognen.?
    Havde slet ikk set der var en corsa D gsi før du lavede dette opslag, troede de kun var gået over til opc..
    Så vidt jeg kan se er der ikk stor forskel på gsi og opc, andet end kosmetisk.? altså, kabine og styling..

Men synes en opc er lækker, men kan se en fin gsi koster under halvdelen af en fin opc, så det ku da være man sku kigge den vej en dag..

• #13   12. okt 2015 Ja meget. Det er faktisk også det samme motormæssigt, en anden motorstyring eller chip, så køre man fra en opc. Det eneste jeg godt ville have haft er kabinen. Men de kommer til salg et par gange om året. Til 10.000+??

Men jeg gav så lidt for meget for min gsi, men sådan er det. Men da jeg købte min havde den gået 39.000km også er det en 2010 model, som der næsten ikke findes nogen af:)

• #14   13. feb 2016 Jeg har stage 2 med Intercooler og downpipe uden begge kat og den laver 230 og 300 nm

• Mads m
    Mads m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 11 Svar: 3
    #15   23. mar 2016 har købt EDS fra Tyskland og flashede selv via OBD rigtig nemt og har gået over 20.000 med den hårdeste tuning der kan flashes ved standard. de siger 220 hk og 320 Nm, men har ikke fået den målt.

Kommentér på:
Opel Corsa D gsi tuning

Annonce