{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.4 hdi
  • #2   7. nov 2015 F B, kan ikke helt finde ud af om du er ironisk i forhold til manden :)=

Kobling har det med at dø noget før i 1.4 hdi'erne, men gearkassen skal nok holde.

Desuden så pas lidt på med det bokstuning, er den af lettere ringe kvali kan du risikere at bilen går i fejlsikret tilstand i ny og næ fordi bilen ikke kan lide at blive ændret så meget i turbotryk.

En obd tuning er både mere stabilt, men så kan du også sikre dig en lidt mere optimal "forbrænding" i forhold til en boks. samt du er sikret bilen holder bedre.

Vi ved jo allesammen hvordan italiensk elektronik virker fantastisk, s¨lad os stole på den.

Det eneste jeg nogensinde ville købe af elektriske apparater i Italien er ting fra Rupes

• #4   7. nov 2015 5, fedest. Hvad ligger du inde med at produkter, for helt billige er de da ikke

• #6   7. nov 2015 Meget dyre maskiner, men uden tvivl sikkert også pengene værd.
    Venter på deres lhr21 mark 2 kommer på markedet. Det bliver tilgengæld også min første polermaskine fra dem. Har en excentersliber fra dem.

Hvad bruger du af produkter, lige pt har jeg en del menzerna produkter, men køber nok noget meguiars med næste gang, nok deres 205

• #8   7. nov 2015 Okay. Så er det jo bare at prøve og bestille den hjem. Kan man stole på deres opgivelser? smiley

• #10   7. nov 2015 Hvorfor?

• #12   8. nov 2015 Har ikke rigtigt kunne finde noget specielt negativt omkring det? smiley

• #13   8. nov 2015 http://www.bilgalleri.dk/forum/sogeresultat?search=boxtuning

Næste gang bør du nok skrive det du vil søge efter.... Eksempelvis boxtuning....

Vil heller ikke anbefale det, men skidt pyt, bare jeg ikke skal have din bil bagefter så kan jeg jo være ligeglad.
    Forskellen kan jeg ikke helt udpege, dog skal du som udgangspunkt tænke over at en box, kun er lavet til at føde motorstyringen med falske informationer og der er mange parametre som den ikke tager højde for.

En obdtuning er derimod det stik modsatte, hvis tuneren er dygtig tager han udgangspunkt i næsten alle data bilen spytter ud, dvs at tuningen bliver lavet ligepræcis til de data bilen giver ham fra start af og ikke en præindstilling som du får i boksen.
    Her kan han "optimere" størstedelen af indstillingerne i bilen og derved øge bilens kræfter "sikkert".

Kommentér på:
1.4 hdi

Annonce