{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blokering af Egr?
  • #1   12. sep 2016 Egr ventilen er aldrig god for motoren

men det afhænger af hvilken bil du gør det på nogle biler som f.eks min seat altea 2.0 tdi fr vil lave en masse bøvl da den er elektronisk styret og derfor skal kodes fra min styreboks

på vw's gamle 1.9 tdi motor fra blandt andet golf 4 og passat kan du godt sætte en plade på nede i bunden af egr ventilen der hvor udstødnings gasserne kommer fra eller som på videoen har dog aldrig gjort sådan

• #2   12. sep 2016 Det er en golf 4 TDI jeg har. 1.9. Jeg har nemlig også tænkt på det med en plade. Men det her så jo bare så dejligt nemt ud smiley

• #3   12. sep 2016 Jeg har gjort som på videoen med min Ford Galaxy med VW's 115hk PD motor.
    Det virker helt fint, det er vakum slangen der får EGR til at åbne, så uden slangen åbner EGR ikke og du slipper for alt det sod og lort fra udstødningen i din indsugning.. smiley tvivler på du får mærkbart flere hk hvis nogen overhovedet, men du slipper for at den sovser til og får på sigt en renere udstødning og en bil der går lettere gennem syn.

• #4   13. sep 2016 Er det nok bare at gøre som på video eller kan man slå den fra i styringen. min er en vw 1.9 Tdi fra 98 ?

• #5   13. sep 2016 Ja det er nok, forudsat at din EGR lukker som den skal selvfølgelig, gør den ikke det må du have en blændplade for udstødnings tilgang på EGR.
    På nogen af dem kan du med VCDS justere EGR ned til næsten ingen åbning, men mener ikke det kan lade sig gøre den vej på pumpe-dyse motorene..
    Min er fra 2002, en 115 hk 1.9 TDI AUY pumpe-dyse og den tænder ingen motorlampe ved det..

Kommentér på:
Blokering af Egr?

Annonce