{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K&N filter vs Standard
  • #1   10. feb 2017 Det er også modbevist op til flere gange.. men det ser ud til at hvis du har en G37 så kan det være godt givet ud..

• #2   10. feb 2017 Tænker det kan være at det er fordi den måske har flere kræfter og gøre med end hvad en sølle plæneklipper motor har at gøre med som de fleste ligger inde med her smiley
    Ved det ikke

• #4   10. feb 2017 Det ender jo ud i det næsten det samme som altid.. '

Det handler om flow optimering.. Det giver selvfølgelig mest på en turbobil eller anden højtydende som kan konsumere den ekstra kølige luft.. En almindelig lille suge motor giver det ikke alverden. Lidt bedre brummen.. Men det kan nu også være meget rart...

Bedre end T-hansen potte ihvertfald smiley

• #5   11. feb 2017 Hvis i lægger mærker til det, så kan den kan trække vejret bedre i de høje omdrejninger.
    Et bedre flow medfører gerne mere kørbarhed, og bedre åndedræt.
    Om det er lille eller stor motor, det er ligegyldigt, man vil få bedre flow ind i motoren.
    Så K&N er ikke blot grillbar´s tuning, og har aldrig været det.

• #6   11. feb 2017 Det er individuelt fra bil til bil. Der er masser af biler hvor det har en effekt.

Jeg kan endda påvise at standard indsugningen på min Aygo er restriktiv over 3500RPM, som bliver værre og værre smiley

Og jeg kan også påvise en nedsat intake temp smiley

Kommentér på:
K&N filter vs Standard

Annonce