{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Ford Fiesta Ecoboost Udstødning? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg har erhvervet mig sådan en 1.0 125 Ecoboost Sport, og jeg savner lidt mere lyd.

Derfor har jeg kig på en Miltek udstødning ( andre forslag er velkomne )

Er her nogle som mon har sådan en monteret på en Fiesta, som vil dele erfaringer og oplevelser, på om det er pengene værd, samt hvad I foretrækker angående "dæmpet" kontra "mindre dæmpet" - hvis man nu også skal på længere ture engang i mellem

Tak på forhånd

Kommentarer på:  Ford Fiesta Ecoboost Udstødning?
  • #1   21. jun 2017 Du skal vælge den dæmpede. Den er også lovlig at kører rundt med. Den anden larmer for meget

• #2   21. jun 2017 Jeg må faktisk tilstå, jeg synes det lyder fesent på den bil. Mit bud er, at motoren simpelthen er for lille til, at man kan få en fed lyd ud af den. Du kan prøve at søge på YouTube og se, om du er enig eller uenig

Jeg har selv en bil magen til, så det er skam ingen kritik af bilen generelt. Men fed lyd tror jeg ikke, du får. Så er pengene givet bedre ud til noget andet.

• robert h
    robert h Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 131
    #3   21. jun 2017 pumaspeed.uk har hele udvalget og viser også videoer af de forskellige mindes jeg...

• #5   22. jun 2017

Bare tag bagpotten af og læg ren rør på i stedet, skal nok give god lyd, men så larmer det meget på motorvejen :b

• #6   22. jun 2017 Det er rart lige at få nogle meninger, det er altid svært når man ikke kan høre udstødningerne fysisk

• #7   23. jun 2017 vi ( tuneup - Slagelse ) har monteret en hel del og folk er rigtig glade for det!
    - dog har vi haft en enkelt som syntes at på en Non-resonated, der var det lige i overkanten med lyden. Men resonated, som er den der siger MINDST af de to, er der ingen problemer.
    Den er siger intet når man bare cruiser og samtidig er der dejlig lyd på når den får noget at leve af
    Kontakt mig evt på Tuneup - Slagelse på facebook, hvis du har flere spørgsmål

Mvh.

• #8   23. jun 2017 Det er godt nok en fesen lyd... Smid et åbent filter i og håb på det giver lidt dybere lyd inde i kabinen og lad udstødningen være

Stock vs milltek Ecoboost

Kommentér på:
Ford Fiesta Ecoboost Udstødning?