{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blow off
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   5. nov 2017 ved at montere et blow off ventil kit til diesel bil, men det lyder af lort på en diesel, har ingen effekt, og man er rent til grin i byen

  • Jannik A
    Jannik A Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 2 Emner: 4 Svar: 7
    #3   5. nov 2017 Det vil jeg og tak. Men hvad kunne man ellers lave ud over og sætte en anden ventil på? For at det lyder bedre..

  • #4   5. nov 2017 Købe en anden bil. En Diesel lyder som en diesel gør...

  • #5   5. nov 2017 Jannik - Du er ung og dum og smart i en fart. Sæt du bare den ventil på, så kan du pille den af igen når du bliver voksen smiley

    Og nu hvor du er i gang, så sæt også rent rør på, det giver en sjov "wuuuusssh/fløjte forkølet lyd smiley

    Nogen gange så glemmer folk herinde at de også en gang var unge og elskede alt hvad der larmede på deres bil smiley Så go for it, jeg synes heller ikke om det på et diesel lokomotiv, men whatever floats your boat smiley

    For 8 år siden satte jeg kat back brum udstødning og åbent filter på min Aygo - Og jeg synes det var fedt smiley I dag har jeg en gammel Toyota med cut out og lidt tju tju lyd. Så go far et kid smiley


  • Jannik A
    Jannik A Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 2 Emner: 4 Svar: 7
    #6   5. nov 2017 Haha, ja det rigtig. Hvis det lyder vildt dumt er der jo ikke andet for end at pille den af...

  • #7   6. nov 2017 #6 Det kommer til at lyde vildt dumt, held og lykke med projektet smiley

  • #8   6. nov 2017 Du kan sætte åbent luftfilter på, det kan godt fremhæve lidt lyd..

Kommentér på:
Blow off

Annonce