{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Blow off {{forumTopicSubject}}

Har en blow off fra hks mener jeg
Men problemet er at når jeg starter den om morgenen så puster den slet ikke men hvis jeg freksempel køre en tur og bilen bliver varm og jeg så senere på dagen køre en tur så virker blow off'en som den skal, men så dagen efter er det det samme igen

Nogen der ved hvorfor den gør det?
Har tænkt mig og prøve og skille den af og rense den men tvivler på det virker men giver det et skud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blow off
  • #1   29. nov 2017 Nu er det ikke for at lyde som en morfar men den skal slet ikke virke om morgen. Da du har en iskold turbo.... (og olie)

    Vent 20 min og gerne mere inden du tænker på og få den til at fløjte. så holder din turbo meget længere. Det andet der tager helt sikkert livet stille og roligt af den.


  • #2   29. nov 2017 Altså det er ikke fordi jeg presser den om morgenen venter til den er varm med det, men derfor kan den stadig godt nå og få tryk og det er også selvom motoren er blevet varm den ikke siger noget det er først når den har været kørt varm og så den bliver slukket i lidt tid og så man køre igen altså lidt ligesom om at den er frosset til her i kulden og lige skal tøge op før den virker
    Ved ikke om det bare er det kolde vejr der gør et eller andet ved den


  • #3   29. nov 2017 Og det jeg sådan set er bekymret for er at nu hvor den ikke gør det om morgenen så kan jeg høre meget lidt den lyd den giver når trykket bliver skudt tilbage ind i turboen

  • #4   30. nov 2017 Det er vel en kopi HKS bov, der ikke virker ordenligt

  • #5   30. nov 2017 Hvordan kan man se om det er en kopi, hvad jeg kan finde er det en af de gamle modeller

  • #6   30. nov 2017 Har prøvet og rense den og har været ude og stå ved motor rummet og det lyder som om at den sjove lyd kommer fra blow off'en men den siger næsten ikke noget kun lige lidt men kan det mærke blow off'en er rigtig kold kan det måske være at den bare lige skal igang og det er derfor den gør det når den er helt kold?

Kommentér på:
Blow off

Annonce