{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Effekt Corolla e10. {{forumTopicSubject}}

Halløj BG. Jeg har idag fået bjærget mig en 1600 manifold der skal modificeres og smides på rollaen, for en smule mere heste og NM. Men kan jeg gøre andet? begrænser mellem potten? Og hvad med indsugningen, kan der gøres noget ved den? Gør det noget godt med ''power filter'' ? Har desværre ikke meget forstand på biler, og går ud fra mine gamle knallert erfaringer smiley Håber i vil hjælpe mig:-) Bilen er en 95'er Corolla e10 88 hk.
//Mikkel I

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effekt Corolla e10.
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   27. mar 2018 hvis du vil have mere power skal du nok skaffe noget mønt men start med toppen str ventiler skarpere knast så skal den flowes så har du brugt de første 12 14 kg så en banan manifold 2,5 t udstødning spjældhuse ecu indkøring og inden du har set dig om har du brugt 35000 50000

• #2   27. mar 2018 Men sådan et sæt spjældhuse lyder nu godt når det andet er lavet smiley

• #3   27. mar 2018 Flow koster heldigvis kun knofedt, så det vil være den bedste investering ??

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#4   27. mar 2018 3
    ahr det er nu mere end polering der skal til der skal fjernes en hel del materiale og det skal gøres rigtigt så ikke noget man selv kan gøre
    hvis det bliver gjort forkert kan det give ringere ydelse end hvis man ikke havde gjort noget

• #5   27. mar 2018 Hvis man kan skifte et topstykke så er det ikke en umulig opgave. Man skal bare være grundig og tålmodig

• #6   27. mar 2018 Din største fjende er vægt og din hjul. En 1.3 og en 1.6 køre stort set op med hinanden på til 80-90km/t. Så læge skal være lette og dæk med følgende skal vi holde sig inden for organisationen mål (brug willtheyfit.com til at beregne)
    Det en solid motor der kan holde til det meste. Men den er ikke så tunings venlig. Ved ikke om gasspjældet er større på en 1.6'er men ellers er det porting der giver lidt og matching af udstødnings portene så der ikke er nogle kanter. Mellem udstødning og topstykke...
    Ved ikke om knaster Fra Turbo modellerne passer og vil give noget...

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#7   27. mar 2018 5
    hvis man ikke ved hvor man skal fjerne materiale kan man sgu da ikke lave det selv ja du kan polere lidt i kanalerne men det giver intet
    at lave et topstykke for mere effekt er sgu ikke som at pille plumpen på en puch maxi der skal viden til og penge til str ventiler knast osv
    ellers er det bare på med en Brian filter så den kan sige brum brum og nøj hvor går det stærkt

• #8   27. mar 2018 Man lærer så længe man lever. Så intet er umuligt, men nogen lærer det aldrig ??

• #9   28. mar 2018 find en 1600ccm maskine så har du mere og lege med .
    eller en 20V smiley .
    I det mindste har du fundet den 1,3 med 88hk og ikke 75hk .
    Det burde være til og leve med.

• #10   28. mar 2018 4efte....

Tror ikke de andre mods kan betale sig... hk vs pris

• #11   28. mar 2018 4A-FE/GE/GZE samt turbo ombygning til E-FTE er nok ikke just noget knægten er klar på da han selv skriver han har begrænset vide... Så det en go motor at lære lidt på. Der er ikke skide mange dele. Men han lære stadig noget.

• #13   28. mar 2018 Håbede på at få omkring 95-100 heste og 130 NM. Turbo kunne, være sjovt men har ikke brug for dem heste, og det skulle bare være en billig løsning samtidig med jeg ikke skulle være bange for synsmanden. kan jeg ikke gøre noget ved indsugningen? evt større indgang eller noget?

Kommentér på:
Effekt Corolla e10.

Annonce