{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drift bil
  • #1   27. jul 2019 Silvia , r32 osv men kom dog med et budget,
    Derudover så er bilen jo kun en lille del af det... opsætningen er der hvor magien sker..


  • #2   27. jul 2019 omkring 20.000, går ud fra det skal være en baghjulstrukket bil.
    Jeg håber også på at finde en bil som jeg kan style og tune fra bunden af smiley


  • #3   27. jul 2019 Ae 86, 180sx, 200sx, Silvia .rx7, e. 30 med e 36 motor og så komplet udskiftning ændring af undervogn... findes masser i Tyskland

  • #4   27. jul 2019 find en e36 325 eller e46 dem kan du finde i en godt brugt stand til de penge. Det er nogen fine nogen til sådan noget plus skulle du smadre den så det ikke verdens undergang.

  • #5   27. jul 2019 Jeg ville klart tage ud og se noget drift, gå en tur i ryttergården og få en masse snakke med kørerne

    Nogle har måske kendskab til en rå karosse eller et projekt der er gået dødt du kan overtage

    Derudover så vær realistisk om dit fremtidige budget. Motorsport er fedt, men ikke en billig ting og give sig i kast med. Ens budget skal dels indholde alt det man kender, "trækker", autotrailer, brændstof, dæk og tilmeldelsesgebyr
    Dertil alt det uforudsete som skader på karosseriet, motorhaverier og ja generelle ting på drivlinjen

    Husk også gerne og få en kammerat eller to med ud og skrue når i er til arrangementer og til gode råd med bilen. Det er dertil et kæmpe plus med godt kendskab til biler, der er intet værre end og få ødelagt en weekend fordi man ikke kan skifte en kobling eller gearkasse smiley

    Held og lykke med projektet smiley


  • #6   28. jul 2019 Tænkte om man kunne få en bil for de penge, hvor karosseriet ser okay ud men interiør ser rigtig skidt ud.
    noget hvor jeg rigtig kan få lov at starte fra bunden med at skrue i.
    Tak for tippet, tror jeg vil finde nogle events og tage ud og kigge og snakke lidt med nogle af kørene smiley


  • #7   28. jul 2019 Mega go opfordring at tage ud til nogle events...
    Det bliver som regel dyrere end man beregner .. i samme kaliber som
    Trackday øse
    Børn og
    Fruen....


  • #8   28. jul 2019 Køb en fordi bil med godkendt bur og som kan køre. 90% af drift projekter bliver solgt 2-3 gange før de havner hos en der bliver færdig med den.
    Det er kanon dyrt at lave så spar pengene og køb en har fået lavet det meste. Geil er spild af penge i den sport. Især nå du nok skal få bukket bilen mere end en gang.


Kommentér på:
Drift bil

Annonce