{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Hvad anbefaler I af tuning til en Audi A5? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg går med tankerne om at chiptune (eller hvad det hedder) min Audi A5 3,0 TDI med 245 HK fra 2014.

Jeg ville høre jer omkring hvad I anbefaler af steder og hvem der er bedst? Jeg vil gerne have maksimalt anstalt hestekræfter, men samtidig skal det være holdbart:)

Jeg går lidt og tænker på landberg, hessteknik eller WD tuning i Haderslev, hvad synes I om dem er der bedre og hvem har mest erfaring med Audier?

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad anbefaler I af tuning til en Audi A5?
  • #1   18. sep 2019 WD kan du godt afskrive på forhånd, de kan ikke anbefales. Landberg (chiptuning.nu) kan jeg kun anbefale af egen og andre erfaringer.

    De laver gerne 300hk 600nm.


  • #2   18. sep 2019 Hvis du vil andet end Chip. Så det Darkside Development.uk du skal havde fat i. De hiver over 450hk ud af en 1.9tdi og er dedikerede Diesel drenge

  • #3   18. sep 2019 Med Landberg går dunkekonkurrencen galt i byen

    Plejer at være top software.

    Ellers er der Scantune som også levere varen


  • #4   18. sep 2019 Har brugt scantune en del gange og dem kan jeg anbefale, de er gamle i faget og ved hvad de laver

  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 36
    #5   18. sep 2019 Palm kan også anbefales...

  • #6   18. sep 2019 Få nu lagt stempler og anden turbo osv i stedet for en sørgelig chipning

  • #7   19. sep 2019 Tænker ikke jeg skal begynde at lave om på motoren og andet:)

    Tusind tak for jeres svar havde ellers WD i tankerne, da han ville kunne hive 320 HK ud af den og de andre “kun” 300 HK, men vil overveje Landberg og tjekke de andre ud:)

    Kom endelig gerne med flere meninger og kommentar:D


  • #8   19. sep 2019 Man skal hverken gå efter laveste pris eller højeste effekt. Det er tunerens evner som tæller. Husk på at det altid er bedre at give en lavere estimat, ellers bliver kunden skuffet hvis ikke man når der op. Der er 1000 ting som spiller ind på effekten. Wd er glade for at snyde på vægten mht effekt.

  • #9   19. sep 2019 Ja okay tak, var også inde på scantune , det virker også som om de har tjek på det, men der står også 320 HK, er det så dårligt?

    Tænkte at tage landberg så:)


  • #10   19. sep 2019 Intet i vejen med scantune. Problemet er hvis man siger 320 til kunden, og målingen på dagen viser 300, så får du en skuffet kunde selvom tuningen spiller 100%.

  • #11   19. sep 2019 Her er en 240hk version målt i hoved afd i Hjallerup. Målt på 4x4 rullefelt.

    profilbillede
  • #12   19. sep 2019 Den effekt der opgives hos fks. scantune er en effekt de mener man som minimum opnår hvis ellers maskinen er i orden.
    Da vi fik RS6 optimeret lovede de 680Hk og den ente med 721Hk og havde vi monteret Miltek systemet før optimering var den nok blevet højre omkring de 750Hk.
    Det vigtigste er at det bliver lavet ordenligt og med en vis garanti.
    Hvad hvis din motorstyring bliver ødelagt under optimering (den kan være meget dyr) hos nogle tuner er det dit eget problem hos andre som fks scantune der dækker de den og de har en lånebil, bare lige noget der ikke skal glemmes, da det er lidt træls at stå med en ristet ECU til 50000kr


  • #13   19. sep 2019 Tusind tak, jeg tænker jeg vælger scantune:)

  • #14   19. sep 2019 Du skal bare helt til Jylland hvis det er Scantune, Landberg har forhandlere på sjælland.

    Min bil opgives til 220hk 440nm. Men fik 241hk 500mm.


Kommentér på:
Hvad anbefaler I af tuning til en Audi A5?

Annonce