{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Luftundervogn {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg går og kigger på noget luftundervogn til min bil (AUDI A4 2.0 TFSI 190HK - 2018)

Googler og googler, men vil gerne hører jeres på byd på muligheder.

Det er skal en et sted hvor jeg får det lavet (ligemeget hvor i landet)

Det skal være så støjsvagt så muligt, i forhold til kompressoer osv. (undgå mest unødvendig lyd)

Det skal også være niveau styring (F.esk. Airlift performance 3H), så der er nogen "gemte" indstillinger med "høj", "alm" og "lav".

Jeg har fundet det der hedder streetpoint.dk (har også snakket med med), men ville gerne hører hvad i ved, i forhold til luftundervogn

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftundervogn
  • #2   15. jul 2020 Du er i gode hænder hos streetpoint... De har styr på sagerne.

  • #4   16. jul 2020 Tror mig, jeg har mange spørgsmål

    Er virkelig helt ny i det med luftundervogn

    * Hvordan skal luftundervogn holdes ved lige?

    * Er det noget "mærke" som er godt ?

    * Hvordan kan jeg undgå støj fra kompressoer osv. (under alm kørsel ?)

    * Hvor tit skal der opstå problemer med luftundervogn

    * Hvorfor ikker vælge Airlift 3H isteden for 3P

    Jeg har mange spørgsmål, er helt ny til luftundervogn, ved stadig ikke og det er den vej jeg skal gå, det kan hurtig blive til mange penge.




  • #6   16. jul 2020 Tusind tak for svar

    Ja præcis, det er nemlig mange penge, og vil ikke bruge mange penge på noget som "ødelægger" køreoplevelsen med støj mm.

    Tænker hvis dette bliver et ting til bilen, så vil jeg nok gå med 3H.

    Takker for links, for vil virkelig gå langt for at minimer støjen fra sådan en installation.


  • #8   16. jul 2020 Dette link du sendte tidligere, tror du den vil reducere støj i forhold til andre, eller kommer man til at hører det lige meget hvad ?

    Selvfølgelig alt med måde

    Vil Airlift kunne styres fra en app ?


  • #11   17. jul 2020 Vær lige obs på at AccuAir blev hårdt ramt af Corona krisen og altså er gået nedenom og hjem. Findes ikke mere. Så hvis der er problemer med noget af det så er der ingen hjælp at hente der

Kommentér på:
Luftundervogn

Annonce