{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

MERCEDES A180D {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har i bund og grund hat forstand på biler i forhold til jer her inde, så derfor dette indlæg.

Jeg har en A180d.. den er lidt små kedelig. Har lige fået den chip tunet. Det er fint nok.

Hvad bør mit næste skridt være for at få en sjovere bil (nej ikke købe en ny).

Lad mig høre fra alle jer eksperter.. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MERCEDES A180D
  • #1   1. jun 2021 Hvad er en sjov bil for dig? Skal den se cool ud, sjov ud, flot ud? Skal den kunne køre hurtigt ligeud eller i sving? Skal den have lyd eller teknik i?

Hvilken årgang er den? Har du billeder af den? Hvad med at oprette den?

Vi ville have så meget mere at gå på hvis vi havde mere info.

Uden svar på ovenstående ville jeg kun kunne sige: få kigget på nogle fede fælge:-)

• #2   1. jun 2021 Det første skridt burde have været at bytte dieselmotoren ud med en benzinmotor smiley

Jeg synes at gode bremser gør en bil sjovere. Med gode og præcise bremser kan man bremse langt senere, opnå større kontrol (styre vægtforskydning) og trail brake mere præcist.

En gevindundervogn er også et bud, men kun hvis budgettet er stort. En knaldhård undervogn (som mange billige er), hvor bilen er helt nede på maven, har typisk dårligere og kedeligere køreegenskaber end den undervogn bilen har standard.

Det er en udbredt misforståelse at en hård og stiv undervogn giver bedre køreegenskaber. Sportsvogne som Porsche, McLaren og lignende har heller ikke stenhårde undervogne, de kan arbejde med underlaget for at sikre optimal kontakt og kontrol. Selv eksotiske biler kan være relativt bløde i undervognen.

Endelig så vil jeg sige, at det der gør den største forskel, er i virkeligheden ikke de ting man gør ved bilen. Jo bedre man bliver som kører, jo mere kan man køre sin bil til og på grænsen. Kør noget autocross, track days og lign. Brug lidt penge på et par timer med en instruktør, og du vil have det sjovere, og køre din bil hurtigere, end mange tusinde kroners opgraderinger af bilen ville resultere i.

• #3   3. jun 2021 Gode dæk og en god gevindundervogn.
    Og fjern ALT unædvendigt vægt. Så ud med sæder, gulvtæppe osv...

Eller køb en mere interessant bil smiley

• #4   3. jun 2021 Skift A180D ud med en A45 hvis det skal være rigtig sjovt smiley smiley smiley smiley

Nej spøg til side men hvis du vil have et rigtig godt svar så start med at definere “sjovt”

Kommentér på:
MERCEDES A180D

Annonce