{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej har købt en Hyundai Sonata GLS V6
Som jeg er igang med at Tune lidt på og i den forbindelse har jeg tænkt lidt på at sætte ren rør på fra manifold til bagpotte er det noget i kan anbefale og hvad kan jeg få ud af det.
Har lige skiftet standart luftfilter ud med power luftfilter.
Min bagpotte er en
Megan Racing Udstødning MT-Dual 3" Afgang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   1. sep 2021 hvad håber du og opnår med det?

    hvis det er en hurtigere Bil, skal der noget andet og mere til, før du mærker en forskel


  • #2   1. sep 2021 Kæft en grimrian... smiley

    Du skal chiptune den hvis du skal noget.

    Skippe katten gør kun at du dumper til syn.


  • #3   1. sep 2021 Alle ved jo at jo mere det larmer jo hurtigere er det, så bare sæt renrør hele vejen, samme princip som da man kørte knallert, hvis den larmede, så gik det pænt stærkt smiley smiley

  • #4   1. sep 2021 Den bliver dyr at tune - men du smider da bare rent rør til bagpot, så lyder sådan en V6 strålende. Men det bliver ikke en raket uden du skal spendere en god slat penge.

  • #7   1. sep 2021 Husk at gemme de dele du afmonterer, for du får aldrig bilen synet med ren rør, Power filter osv osv .

    Jeg tror ikke lige der er så mange "rigtige" tuningsdele at finde der ude til en bil der vist mest er bygget til at cruise afsted i ?

    Hele undervognen er jo bygget til komfort frem for sport ?


  • #8   1. sep 2021 https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/opirus/38-v6-aut-4d/5198324

    Tag motoren fra sådan en smiley 266 Hk er vist dyrere at komme op på, på alle andre måder end at skifte motoren smiley


  • #9   2. sep 2021 Hvorfor købe en bil der tiltænkt comfort, for så at tune den og larme? Køb dog en anden bil.

    En e34 eller e39 med en r6 egner sig mere til tuning og sportslig kørsel… de koster vel ikke en herregård.

    En sonata er blød hat hele vejen igennem


  • #10   2. sep 2021 En sonata er blød hat hele vejen igennem


    Jeg kunne ikke være mere enig !


  • #11   2. sep 2021 SHH ikke promovere sonata'en. De køre pisse godt og er røv billige.

    Jeg ville smide en dual 2.5" med x-pipe beholde katalysatore og. Sørg for at havde nogle lige rør så du altid kan flette en resonator ind efter behov. Et åbent filter kan også få den til at lyde fedt.

    Få at få den til at rykke så bliver det træls. Men alt er muligt. Men der er bedre alternativer. Eks. Alfa 166 med en Busso V6. Så der virkelig mange veje at gå.

    Men fed vogn du har fået fingrene i


Kommentér på:
Udstødning

Annonce