{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E85
  • #1   14. nov 2022 Det skal være Teflon/PTFE slanger.

  • #2   16. nov 2022 Ja jeg ved godt at det er teflon. Der er det rigtige. At bruge. Det var mere hvis jeg kører med flex fuel sensor. Og kun kører en gang imellem med E85

  • #4   17. nov 2022 Det virker ikke som om du helt forstår hvad det indebærer, at dine slanger ikke kan tåle E85. De går i opløsning...
    Når det sker, kommer der en masse partikler i brændstoffet - og det sker EFTER filteret, som betyder at de partikler ender i dine dyser, som så stopper helt eller delvist til.
    Hvor hurtigt det sker, kan man kun gætte på. "En gang imellem" er dit gætværk.

    Så du gætter altså på hvor hurtigt din motor mangler benzin, i en situation hvor der ikke er en føler til at advare dig om det... Jeg går ikke ud fra at jeg behøver forklare det yderligere... smiley


  • #5   17. nov 2022 Der er nogen af benzin slangerne. Som ikke er teflon. Der kan tåle e85. Men jeg må jo skifte dem med de teflon slanger jeg har. Jeg ved godt hvad der sker. Det er jo derfor jeg spørg. Nogen som har prøvet det.

  • #6   17. nov 2022 Hvorfor spørger du ikke bare qualitec om de kan tåle det?

Kommentér på:
E85

Annonce