658 visninger
|
Oprettet:
Kompressor eller G-lader {{forumTopicSubject}}
hey BG
hvad er forskelden engli på en Kompressor og G-lader...
MVH jonas
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
De holder ikke til en skid.. Har prøvet G-laderen.. og gør det aldrig igen..!
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
hehe det var ikke helt det han spurgte efter
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
oki jeg har bare læst hvis man tager en G3 GTI 16V moter og sætter en G60 lader på med 1/1 gearing på kromtapen sku man ku have 300-330 hk. ud af den hved i om det passer
sep 2004
Følger: 105 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
det er også det jeg har hørt
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
det syntes jeg også men det er jo også noget jeg bare har læst
men hva tror du det vil give
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 255 Svar: 3.966
sep 2004
Følger: 105 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
det er også bare noget jeg har læst ikk noget jeg siger passer
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
en g-lader er stærk og kan holde til tæsk hvis man passer på dem lige som alt andet skal passes min lader køre problem frit man skal bare overholde renoveringerne og det ikke så dyrt et komplet renoverings kit koster små 1500 i tyskland
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
10000 for en renovering hvor har du det fra??
det koster 3800 ved prorace når man er medlem a polo klubben og hvis ikke så 4500
sep 2004
Følger: 105 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
Jeg synes det er noget lort på forhold til en kompressor..! Og at du ikke har samme mening.. er jeg ligeglad med..!
Morten N-----> hvis du ser hvilke biler jeg har.. tror jeg nok at du kan se at jeg kan styre en del mere end en G-lader..!
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
oki jeg ku nemli godt tænke mig en G60 lader på min 1,8 16V
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
helt enig er lige glad med din mening
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
sep 2004
Følger: 105 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
derfor synes jeg det noget fis du skriver Kenny P andet er der ikke og sige til det manden bad om en mening og det fik han længere er den ikke
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 82 Svar: 469
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
Det er da overhovedet ikke fis at jeg mener det er noget lort..! Det er min mening..! Den er sQ lige så god som din..! Så cut the crap...!
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 23 Svar: 75
Desuden kan man ikke sige hvad der er best, for det kommer helt an på hvilken motor den skal sidde på og hvordan motoren har det..det kan jo være lige meget med at sætte en turbo, kompressor eller g-lader på en bil der har kørt mange km. Der er jo rigtig mange faktorer der spiller ind når man vil tune sin bil, og det koster kassen...
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
hehe ja det er jeg
mar 2003
Følger: 35 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 1.186
mr. gti.. har smidt dig en priv besked
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 468
Gladeren havde /har den egenskab at den kan lave tryk ved mindre omdrejninger end en normal Kompressor... At den er meget følsom og tit går i stykker er noget andet. den fik trods alt også kun 3-4år hos VW før de stoppede.. men Idéen var jo god nok. den var bare for dyr at lave. MEN har man set en Glader indvendig forstår man satme godt at den går i stykker! og egentlig kan man ha svært ved at fatte hvordan det nogen sinde har kunne fungere fra starten af!
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 468
En alindelig kompressor kan også være halvdelen af en Turbo.. altså hvor der bare sidder remhjul til kompressorhuset.
tror man kalder det for "turbine kompressor" ??
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
nemlig hver mand sin holdning..:-)
jul 2004
Følger: 112 Følgere: 106 Biler: 12 Emner: 161 Svar: 1.682
Hvorfor skal du så kommentere min ?? Du kan da være ligeglad..! Det er da dig der fatter nada..! Du modsiger dig selv..!
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
takker du var den eneste der svarede på det jeg spurte om hehe
maj 2005
Følger: 57 Følgere: 62 Biler: 3 Emner: 90 Svar: 412
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=246529
maj 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 27 Svar: 286
Du kan godt glemme 300-350hk ved en udvksling på 1-1. Med en 1-1 vil Laderen kun lave ca. 55% af det den kan. Normalt kører G40 med en udveksling der hedder 1-1,72, så kan du selv regne lidt på.
maj 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 27 Svar: 286
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
jeg har kigget på den men har desvære ikk råd
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 4 Emner: 83 Svar: 260
okki takker jeg syntes også 300-330 lødnoget volsomt
Kompressor eller G-lader